Gå til innhold

ny tlf til under 3000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ha ny tlf til under 3000kr med abb.

vil ha den best mulig allround telefonen til den prisen.. at den ser bra ut og ikke er alt for stor er også + om det går ann å få tak i:D

Tips trengs

Prisen kommer jo litt ann på om du vil kjøpe med eller uten abonnement. Om du kjøper med abonnement er du som regel låst til det i 12 måneder. Uten ekstra kostnader, som mange tror. :)

Lenke til kommentar
Med allround tenker jeg du mener , telefon, foto, internett, gps, musikk osv, og da anbefaler jeg N95.

Ellers så kan du bare bruker mobilvelgeren som amobil har, og sjekk hvilken som passer deg.

menner mest. telefon, kamera, musikk + design det ville nok ha vert den optimale telefonen for meg finnes det ?

gps er ikke så viktig kommer aldri til å bli brukt, internett skal ikke bli brukt grunnet det har jeg utenom telefonen kansje jeg så vidt er innom internett på mobils n levetid men ikke mer.

Lenke til kommentar

har sett litt på c905 men har så klart ikke bruk for 8,1 mpx ettersom jeg har digital kamera på 10mpx, den er ikke akkurat noen Design perle men det tåler jeg at neste mobil ikke er men det trekker jo littegran ned... men det jeg lurer på er hvordan er mp3 spilleren i telefonen?

Lenke til kommentar
Nokia n78? :)

en ting som jeg ikke skrev i første innlegget mitt var det at tastene skal bør vere gode,

Synes tastene på Nokia N78 så vonde ut, det vil antaglig plage meg etterhvert, liker som regel nokia sine taster de vaneligetastene på en måte som på n95, 6300 osv, mer skeptisk til mange av SE sine taster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...