Darthvulture Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) ett lang piip og 2 korte piip kommer fra hovedkortet mitt.. noen som vet hva som er gale? sjekka ledninger osv føler ikke det er noe som mangler, men det må det jo være, dette må jo være noe sinnsygt gale som jeg har glemt siden den restarter seg etter pipelydene... noen som har opplevd lignende? jeg måtte ta ut harddiskene mine siden jeg hadde fått virus i den ene av dem(og så visste jeg ikke med helt sikkerhet hvem av de som var lokaldisk, så jeg tok ut begge og prøvde dem i en annen pc) og så måtte jeg ta ut noen ledninger og skjermkortet, siden de sto i veien, men har satt i skjermkorte, og strømmen til skjermkorte er i, strømmen i HK er i, alle viftene fungerer slik di skal(det er mye støv i HKet) og så er strømmen i harddiskene også. Også dvd-rom spilleren er i... HKet jeg har er asus m2n sli, strømforsyningen er corsair 650w, har 2 gb ram corsair også rammen sitter forøvrig skikkelig i trodde jeg, men jeg har en anelse det kan være de Endret 22. oktober 2008 av topvulture Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ifølge Missing Something Inside sin guide så om disse pipene er kontinuerlig så har du ett minneproblem, kommer det bare en gang så er det skjermkortet du må kontrollere. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det høres ut som en minnemodul som ikke sitter ordentlig i sporet sitt eller at den har fått seg en smell. Sjekk også at du ikke har fått noen hybelkaniner nedi sporene til minnebrikkene og skjermkortet. Endret 22. oktober 2008 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 ahh leste en tråd at det er skjermkorte men kan ikke fatte det det sitter skikkelig i... skal ta ut begge deler og så starte uten dem for å se hva som skjer da Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det kan være at du har vært uheldig og at den antistatiske lenken din har løsnet eller ikke fått god nok jordkontakt og at skjermkortet fikk et sjokk av statisk elektrisitet. Du brukte antistatisk lenke, gjorde du ikke? o.O Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 fixa det! det var visst en av rambrikkene som ikke satt skikkelig i:) phew alså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå