Gå til innhold

BF1942 Stunts


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei... Jeg har ikke brukt noe hack eller mod eller noe. Bare helt rent BF. (og de er utført av meg og min bror)

Vi gidder ikke å lage sånne jeep over vannet filmer fordi det finnes det flere hundre av, men vi prøver å finne på orginale ting. ting og ideer som ingen har gjort tidligre :)

 

Det var ikke lett å få jeepen på B17... de skal jeg love deg...

Lenke til kommentar

eunaas: hehehe, det var vell de øverste filmene jeg lurte på da :wink:

f.eks hvordan man får den bilen til å fyke over hele elva i operation market garden :o

det så jo helt sykt ut :D

 

jeg et stunt tips, vet ikke om det er gjort før eller noe:

- hoppe fra fly til fly (har prøvd før uten å lykkes)

dette kan selvfølgelig gjøres i mange eksotiske varianter som f.eks "opp ned fra fly til fly" eller "fra fly til fly til fly" osv osv. :)

Lenke til kommentar

Har prøvd selv å hoppe fra fly til fly.. Prøvde å hoppe fra en Spitfire til en B-17 i El Alamein med suksess.. Styrtet like etterpå riktignok siden han som fløy flyet bestemte seg å ta en gunner- position :roll:

 

Men som noen ovenfor spør om, hvordan har du fått bilene til å fly så inn i granskauens langt? Er det noen low gravity command,eller?

Og hva har du brukt til å ta opp filmene å redigere dem?

Lenke til kommentar
Har prøvd selv å hoppe fra fly til fly.. Prøvde å hoppe fra en Spitfire til en B-17 i El Alamein med suksess.. Styrtet like etterpå riktignok siden han som fløy flyet bestemte seg å ta en gunner- position :roll:

 

Men som noen ovenfor spør om, hvordan har du fått bilene til å fly så inn i granskauens langt? Er det noen low gravity command,eller?

Og hva har du brukt til å ta opp filmene å redigere dem?

 

hvem er DU? Nbrigade eller den linken jeg la ut?

Lenke til kommentar
Har prøvd selv å hoppe fra fly til fly.. Prøvde å hoppe fra en Spitfire til en B-17 i El Alamein med suksess.. Styrtet like etterpå riktignok siden han som fløy flyet bestemte seg å ta en gunner- position :roll:

 

Men som noen ovenfor spør om, hvordan har du fått bilene til å fly så inn i granskauens langt? Er det noen low gravity command,eller?

Og hva har du brukt til å ta opp filmene å redigere dem?

 

hvem er DU? Nbrigade eller den linken jeg la ut?

 

Ingen av dem. Bare en anonym tilskuer som fikk lyst til å skryte av sine bragder :D

Lenke til kommentar

Prøv å få til noen råe stunts i Desert Combat Mod'en til BF1942... sinnsykt morsomt... Jeg og bror min spilte i nettverk... han la seg oppå vingen på et F-16 fly... og ble en svensk levende bombe.... Morsomt å fly apache helikopter opp-ned med enn mann på taket... :lol: (høres ikke så morsomt ut når jeg forteller om det.. men prøv det selv)

 

Desert Combat kan dere for øvrig hente Her.... Det er utrolig bra... Alpha 0.3 versjonen har nettopp kommet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...