Optique Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei! I det siste har jeg lagt merke til noe. Der brystbenet til vanlig skal møtes, stort sett alltid på midten av brystet, er litt rart hos meg. Jeg har det på en måte litt mer presset mot høyre, slik at det er synlig "skjevt" liksom. Og det stikker litt utover, det ser ikke særlig pent ut, men i det siste har jeg merket den del smerter der også. Det stikker i høyre lunge når jeg puster. Jeg har ingen anelse om hvordan det kan ha blitt slik. Så jeg lurer jo da på om noen har forslag til hvordan det har blitt slik / hvordan det kan bli bedre. Jeg kan også legge til at jeg trener aktivt for tiden, og lurte på om det kan ha noe med saken å gjøre ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har noe lignende. På venstre side av brystet i midten liksom stikker det mer ut enn den på høyre, og begge stikker litt ut også. Det er ikke vanlig akkurat siden dama mi og andre jeg kjenner har sånn innover. Men det er vel ikke noe jeg kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei for det virker liksom som om brystkassa er litt "vridd" under huden, selv om dette sikkert ikke er mulig. Vender litt mot høyre som sagt og litt ut Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei for det virker liksom som om brystkassa er litt "vridd" under huden, selv om dette sikkert ikke er mulig. Vender litt mot høyre som sagt og litt ut Nå er ikke jeg lege da, men har du hatt det hele tia men fikk nylig vondt av det? Lenke til kommentar
Gjest Guest_KURT_* Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 har dere prøvd globoid? Lenke til kommentar
Optique Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva er det (ja, googlet det) og hva kan det hjelpe for ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kurt_* Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva er det (ja, googlet det) og hva kan det hjelpe for ? Globoid e et læge middel som man kan bruk mot smerta. Når æ av og tel har vondt i hode pleier eg å bruk globoid førdi da blir e mykje bettre. Kanskje det hjælp mot Hjærte smerta også. Men det luraste il nok vær å ta ein tur te helsesøster og skjækk ka det e som plag kroppen din med smerta. Kurt Lenke til kommentar
Optique Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, er ikke så keen på å bare kjøpe noe piller å håpe at de funker. Tar en tur til helsesøster også Men bare si om noen har den ringeste anelse om hva det er ? Lenke til kommentar
Optique Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, skal til legen nå om en kort stund. Det var stor sannsynlighet for at det var et brudd som jeg fikk for et par år siden da jeg datt ned fra et tre som har grodd skjevt. Måtte undersøkes pga. fare for at en av lungene kunne kollapse :O Mystery solved. Takk til dere som svarte =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå