int20h Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Japanske NEC planlegger å lansere sin første nett-PC med Atom-prosessor. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Veldig tynn og fin skjermkant på den, mulig å få fysiske mål på den? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enig med Flimzes, men jeg liker best at PCen er svart jeg da. Litt lei av sølvfargen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg synes disse er alt for like. Hvorfor kan de ikke heller prøve å skille seg ut med spesielle egenskaper? Nok en gang er listen over negative ting lang: Batterislukende brikkesett, kun støtte for 2GB minne, trasig oppløsning og Microsoft-skatt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg synes disse er alt for like. Hvorfor kan de ikke heller prøve å skille seg ut med spesielle egenskaper? Nok en gang er listen over negative ting lang: Batterislukende brikkesett, kun støtte for 2GB minne, trasig oppløsning og Microsoft-skatt. Og en tiendel av skjermkanten alle de andre har, noe som gjør opp for alle fordeler de andre har. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Veldig tynn og fin skjermkant på den, mulig å få fysiske mål på den? Bildet i artikkelen her hos HW er feil. Slik ser den ut: Nec LaVie Light hos Engadget.com Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den var jo intet mindre enn grusom. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Huff. Ville ikke hatt NEC om de kasta det etter meg. Alt går jo i stykker bare man nyser... Dårlige komponenter bruker de også. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den var jo intet mindre enn grusom. Må si meg enig... Ser ut som en svart lecablokk Lenke til kommentar
zacka Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Må si meg enig... Ser ut som en svart lecablokk ...eller en miniatyr av en Compaq Armada fra ca. år 2000. Heia NEC, juhuuu! Edit: og jeg kan fortsatt ikke "quote"... Endret 22. oktober 2008 av zacka Lenke til kommentar
KEX Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jøje meg, denne var ulekker. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Venter fortsatt på lav-effekt bærbare med 12.1" skjermer. Håper noe slikt dukker opp med neste generasjon. Ellers veldig enig med Simen1 angående den "negative ting" lista. Alle kopierer hverandre hva angår specs. Hvor blir det av via nano / andre brikkesett til intel / amd bobcat / effektgjerrige amd med f.eks. 780 brikkesett? Endret 22. oktober 2008 av mandela Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 2GB ram har jeg ikke bruk for, windows over linux når som helst og batteriet holder mer enn lenge nok. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 heh, designet har ett snev av gammel thinkpad. funksjonelt ja, men ikke noe å vise fra på kunstnerkafeen Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 En Nett-PC som kun dens mor kunne elsket. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Haha, den var stygg som juling! Det hjelper heller ikke at spesifikasjonslista er copy+paste fra nesten samtlige andre nett-pc-er. Jeg våger å spå at de fleste produsentene vil erfare at dette markedet ikke var verdt å prøve seg i. Asus og Acer vil stikke av med de største kakebitene siden de leverte raskt og har de laveste prisene. Kanskje MSI også, siden de har den mest spennende 10-tommeren og var først ute. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ewww! Er de virkelig seriøse når de går ut med noe sånt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den var jo intet mindre enn grusom. haha, snakk om neddtur, her tenkte jeg at man fikk en av de første nettPCen uten en kjemeprame rundt skjermen, og så viser det seg at det er den stygge klumpen der AtW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 heh, designet har ett snev av gammel thinkpad. funksjonelt ja, men ikke noe å vise fra på kunstnerkafeen Kan ikke tenke en eneste thinkpad noensinne som er så stygg Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) dårlig bilde men: http://www.nothingtodo.org/classiccmp/tp700c.htm muligens ett bedre alternativ: http://www.mobilecomputermag.co.uk/images/...inkpad-700c.jpg Endret 23. oktober 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå