Hope53 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei. Er det noen som vet hvem som er tidlig ute med å selge dette kameraet? Ser at Komplett.no skriver 21.04 som forventet første salgsdag. Er det noen slags sperrer på lansering? Jeg trenger kameraet til påske og ikke etter påske. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tidligste jeg fant var PCutstyr, som har den 15 som ubekreftet dato. Men de har hatt tidlige ubekreftede datoer før på produkter som ikke er kommet ut, uten å ha fått inn varene før de andre. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så dere har stor tro på dette kamreraet. Har lest om dette kameraet, og er spent på testene. Trenger det ikke før ferien så jeg skal ta meg god tid og sjekke det ut. Er det noen som vet om dette har analog ut/inn. Royrogers Lenke til kommentar
Hope53 Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har stor tro på dette kameraet. Et hovedpoeng for meg er størrelsen på CCD-brikken, nemlig 1/3,6". Dermed har den 2,1 mp stillbilde-oppløsning, noe som er akseptabelt for vanlig fotografering. I tillegg håper jeg at dette gjør at kameraet fungerer bra i vanlig innendørs-belysning. 8) Jeg har litt tidsnød bare i og med at jeg trenger kameraet før påske.... Se en foreløpig test her: http://www.camcorderinfo.com/display.php3?...amcorder_review Her ser du tydelig S-Video ut/inn (mao analog ut/inn) Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det står i bruksanvisninger at det har SUPER NIGHT SHOT så det burde være bra til filming innendørs. DU må dele erfarningene dine i med oss etter påsken royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå