Lompeboks Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei sann.. Jeg går da i 10. Og jeg lurte litt på Dataelektroniker faget. F.eks hva det går ut på og hva man gjør der. Også gjerne kan dere nevne noen skoler innen for oslo hvor man kan gå Elektro - Data og elektronikk - Dataelektroniker. Jeg er glad i pc, så om noen kan nevne noen jobber innen for det å. Jeg bruker mye av fritiden min på pcen og jeg kan en god del Jeg har rundt 4.2 i snitt. Sånn vis noen lurer. Hilsen Christian Lenke til kommentar
Lompeboks Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Ikke for å si noe dritt om songn.. men de har snitt på 2.8 Jeg kjenner 2stk som går der.. Har bare hørt negative ting om skolen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Du sa dritt om skolen. Men ja enig, kunne aldri tenkt meg å gå på den skolen selv. Men Sogn er jo kjent for å ha så veldig mange yrkesfaglige linjer og mange elever. Slik at du kan alltids finne noen der du kan henge med. Men sjekk ut vilbli.no for å finne skolene som tilbyr det. Eneste jeg vet om er Sogn. Lenke til kommentar
Lompeboks Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jaja jeg skal skjekke ut litt. lurer litt på Elvebakken. Lenke til kommentar
Lompeboks Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Gjerne kom med noen flere meninger Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Data og elektronikk har nesten ikke noe Data! Det er et lurenavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå