Knasent Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har ventet i spenning på at Dell skal oppgradere xps serien sin. Nytt skjermkort og design på xps serien hadde vært kraftig bra! Noen som har hørt noe rykter om dette? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Har ventet i spenning på at Dell skal oppgradere xps serien sin. Nytt skjermkort og design på xps serien hadde vært kraftig bra! Noen som har hørt noe rykter om dette? Les om konseptet Endret 22. oktober 2008 av JegHarMangeRareSpørsmålJeg Lenke til kommentar
Knasent Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 LOL! det der var villt.. Men den kommer garantert til å koste mer enn bilen min! Det må vel komme noe nytt i en mer vennlig prisklasse enn dette her Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har ventet i spenning på at Dell skal oppgradere xps serien sin. Nytt skjermkort og design på xps serien hadde vært kraftig bra! Noen som har hørt noe rykter om dette? Dell er håpløse på to ting 1) informere om nyheter 2) ta i bruk ny teknologi. Jeg venter også på ny innmat i 1730, evt en helt ny maskin. Men, det begynner å haste og kjenner jeg Dell rett er vel Centrino 2 først ute i desember/januar. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Eg lurer eigentleg litt på det same. XPS m13blabla og m15 osv var jo kongen på haugen når det gjaldt grafikk/ytelse vs. pris osv. for ei stund siden. Men no har jo andre merker overtatt den trona. Kjem ikkje Dell med noko meir for allmenheita med det første eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå