Gå til innhold

Bryllupsbilder, etikette? Hvordan skal man oppføre seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skyt i RAW, og ta testbilder på forhånd, så du på forhånd har funnet det beste kompromisset mellom lukkertid, ISO og blender.

 

Heng ved brura - hun som er hovedpersonen. :)

 

Okei,takk for svar!

Hvordan gikk dette da?

Hvilke glass brukte du i kirken/vielsen?

Lenke til kommentar

ops...

 

Det gikk faktisk bra. Nå veit ikkje eg ka som er bra eller ikkje sidan ditta er første gangen, men følte det gjekk bra likevell.

 

Brukte Tamron 17-50mm 2,8 når brura kom opp gangen med faren. Og Tamron 70-200 f/2,8 ved alteret. Fikk lov å sitte på høgre side helt intill veggen. Brukte 17-50 igjen når de kom ut på trappa og samme linsa resten av dagen. Middagen og valsen o.s.v

Lenke til kommentar
Er fortsatt noe usikker på hvordan jeg bør ruste meg opp og da tenker jeg i kirken. Skal ha to kameraer med, en crop og en ff. Men bør jeg bruke 70-200 2.8 på ff og 24-70 2.8 på a100? eller omvendt?

jeg ville gjort motsatt da du får vidvinkel på ff og tele på crop :)

jupp.

Lenke til kommentar

Det beste rådet er å drikke seg stupfull og legge an på bruden med skitne, ufine replikker......

 

... eller ikke;

 

Har ihvertfall et halvgodt råd; Dersom du skal bevege deg rundt i kirken under sermonien, kan det være greit å ha noen sko som ikke lager så mye lyd. En må liste seg litt stillt på tå når du skal ut å knipse. Paradestøvlene fra 1943 bør du helst la ligge hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...