Gå til innhold

kommentarer til mitt kosthold

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ca. 1.72, og veier rundt 65 kilo.

det er visst blitt populært å skrive kostholdene sine her på diskusjon.no, så jeg hiver meg med:

Frokost:

2 brødskiver med ett tynt lag med kaviar og majones og ett litt stort glass melk, ett eple.

2 epler før lunsj, som er

1 skive med brunost klokken 11:00, og ei skive klokka 12:00

middag klokken 16:30, som idag går i kylling, poteter og grønnsaker. som oftest magert kjøtt, kylling eller fisk.

kveldsmat, yoghurt, banan og müsli, en porsjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha var litt av ett kosthold det der..

Du har jo så og si ikke no proteinkilder, og du skriver heller ikke hva som er formålet med kostholdet/treningen din, så blir som å skyte i blinde.. og populært faktisk, mange tror kostholdet dems er skikkelig bra og legger ut i håp om å få skryt, men de færreste kostholdene her suger virkelig bigtime

Lenke til kommentar

jeg syns d hørtes litt lite ut, jeg er ikke så opphengt i å telle kcal på det jeg spiser så lenge jeg går i overskudd.

Mitt kosthold består som regel av 1 stor porsjon havregryn til frokost med et stort glass melk hvis jeg ikke rekker frokost så kjøper jeg meg en pose pistasjenøtter å 2 bananer, til lunsj spiser jeg 1-2 porsjoner med suppe (grønsakssuppe, linsesuppe, løksuppe) med 2 grove baguetter ved siden av, etter jobb ca klokka 4 dytter jeg i meg kosttilskudd ca en time før jeg går på trening, hvis jeg ikke har det så spiser jeg en stor porsjon havregryn igjen, så etter en 2 timers treningsøkt dytter jeg i meg mer kosttilskudd dersom det er et par timer til igjen middag(pleier å spise middag rundt 8 tiden og til middag pleier jeg å spise alt fra spaghetti til biff å kylling(dårlig med fisk her i huset:P).

Å dersom jeg er sent oppe pleier jeg å spise grovt brød eller havregryn til kveldsmat.

Jeg er 20 år 1.82 veier 75kilo å har gått opp 10 kilo de 4 månedene jeg har trent.

Endret av abbyjr
Lenke til kommentar
haha var litt av ett kosthold det der..

Du har jo så og si ikke no proteinkilder, og du skriver heller ikke hva som er formålet med kostholdet/treningen din, så blir som å skyte i blinde.. og populært faktisk, mange tror kostholdet dems er skikkelig bra og legger ut i håp om å få skryt, men de færreste kostholdene her suger virkelig bigtime

aaargh...er glemsk x)

formålet er å ha ett lavt kcal inntak som mulig, for å få bort magefettet... og jeg glemte å si at jeg tar proteindrikk hver dag:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...