Skagen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man kan fortsatt få utløsning selvom man ikke har masse hårvekster. Er selv 13 og ikke så mye skog, men hvit sæd vær gang jeg får orgasme.... Selvsagt. Men som jeg sa tidligere, er man rundt 15-16 og har enda ikke fått utvikklet penis og heller ingen sædavgang ved seksuell stimuli så kan det være lurt å rådføre seg med en lege. Forum bra, lege best! Lenke til kommentar
Gjest Guest_nysjerrigper_* Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå snakker jeg om å skyte med løskrutt, da. Altså ikke kjønnsmoden. Jeg er en gutt på 12 år jeg får av og til hvit, gjennomsiktig sæd :S Når jeg er kjønnsmoden tror jeg ågså han er det viss han er 15 år... kanskje han er steril,når man er steril får man ikke orgasme. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 når man er steril får man ikke orgasme. Jo, det gjør man. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nå snakker jeg om å skyte med løskrutt, da. Altså ikke kjønnsmoden. Jeg er en gutt på 12 år jeg får av og til hvit, gjennomsiktig sæd :S Når jeg er kjønnsmoden tror jeg ågså han er det viss han er 15 år... kanskje han er steril,når man er steril får man ikke orgasme. Og jeg fikk det når jeg var 11, når jeg fikk det da burde alle andre som er 11 eller eldre også ha det... eller... pokker, stemmer det, er jo folk som ikke kommer i puberteten før de er 14-15 år... Det er helt normalt liksom... Lenke til kommentar
jobbesen Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 vel.. spruta blankt som en foss når jeg var 12.. Sånn er livet! Hvit og ganske tykk sæd når 14. Er nok ikke alene om den erfringen.. Er bifil så fikk jo sett litt andre "aspekter" også. hoh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå