Gjest guest_?_guest? Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 er 14 år og fyller snart 15. men jeg lurer på om jeg har sæd? runker nå og da, men det blir ikke liksom så deilig. får ikke følelsen om å sæde..? siden dere er så pro, håpet jeg dere kunne hjelpe . Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 er 14 år og fyller snart 15. men jeg lurer på om jeg har sæd?runker nå og da, men det blir ikke liksom så deilig. får ikke følelsen om å sæde..? siden dere er så pro, håpet jeg dere kunne hjelpe . Du finner ut av dette hvis det kommer ut av tissen din når du har en Orgasme, som ofte er et resultat av en vellykket handjob, eller annen sexuel akt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan være at du tror du møter klimaks, men så er ikke du ferdig. Hold på en stund til. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Når det kommer noe annet enn urin ut av penisen din. Somregel i en eller annen hvit-nyanse, så kan du være ganske sikker på at det er sæd. (Med mindre du har en eller annen sykdom jeg ikke vet om.) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Når det kommer noe annet enn urin ut av penisen din. Somregel i en eller annen hvit-nyanse, så kan du være ganske sikker på at det er sæd. (Med mindre du har en eller annen sykdom jeg ikke vet om.) Det finnes blank sæd og, så om det ikke er hvitt det som kommer ut, så betyr det jo ikke det at det ikke er sæd Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Han er snart 15, jo. Tviler på at det bare er blankt da. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 kan få ganske så blank sæd selv om du er langt over 15 da Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Han er snart 15, jo. Tviler på at det bare er blankt da. Tror ikke alder har noe som helst med farge på sæd å gjøre. Kjæresten min har hatt tilfeller av blank sæd, han er 23 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå snakker jeg om å skyte med løskrutt, da. Altså ikke kjønnsmoden. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Les: Somregel Gjennomsiktig er ingen nyanse av hvit, da Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nope, nekter jeg for :!: Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Han er snart 15, jo. Tviler på at det bare er blankt da. Tror ikke alder har noe som helst med farge på sæd å gjøre. Kjæresten min har hatt tilfeller av blank sæd, han er 23 Hva løgner er det du sprer på interwebben om meg nå? Og gjennomsiktig hvit er en nyanse av hvit... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Det er også mulig å ha en sen pubertet, dermed så trenger faktisk ikke det å runke å være spes godt før man blir litt mer kjønnsmoden. har man hår på balla og litt skogvekst så tyder det på at hormonene er på plass, men er man uten hår og har liten penis og pung når man er 15 så bør man ta en prat med leger da dette kan være tegn på hormonubalanse. Endret 24. oktober 2008 av Malvado Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har lest at det er vanlig å få ukontrollerbar utløsning om natta først. Har dessverre ingen personlige erfaringer med dette. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har lest at det er vanlig å få ukontrollerbar utløsning om natta først. Har dessverre ingen personlige erfaringer med dette. Tja, om du har opphold i sexuelle aktiviteter så regulerer ofte dette seg selv når man er ung og siden sæd tørker så legger man ikke merke til det om morgenen. Men de fleste ungdommer kan jo å ta vare på seg selv tror jeg. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, sæd kvalitet og konsistens kommer jo helt på hva man spiser, om man trener og mange andre ting. Så hvis du bare spiser agurk og drikker vann tviler jeg på at du har så mye til sæd i det heletatt :S Og tviler forresten på at du IKKE har sæd, er ikke det vanlig å få i 12-13 års alderen? Hvis ikke husker helt feil så var det vel på den tiden det helt uforståelige skjedde Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, sæd kvalitet og konsistens kommer jo helt på hva man spiser, om man trener og mange andre ting. Så hvis du bare spiser agurk og drikker vann tviler jeg på at du har så mye til sæd i det heletatt :S Og tviler forresten på at du IKKE har sæd, er ikke det vanlig å få i 12-13 års alderen? Hvis ikke husker helt feil så var det vel på den tiden det helt uforståelige skjedde Jeg tror det med sedavgang er veldig forskjellig. men er ikke utenkelig at mange får den i 12-13 års alderen. Jeg husker min første "sprut". Faen meg noe av det døveste jeg har vært borti. Sånn, "næmmen, hvorfor i helvete er det en dråpe på pikken min etter jeg har ronka?" Fikk nemmelig så sykt lite i starten. Men det har jo nå endra seg med alderen. Det samme har også konsistensen. Tror ikke den dråpa hadde klart å sette barn på noen, for å si det sånn, for det var half-made ass. 1 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man kan fortsatt få utløsning selvom man ikke har masse hårvekster. Er selv 13 og ikke så mye skog, men hvit sæd vær gang jeg får orgasme.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man vet at man har sæd når man sitter med 5000 i farsbidrag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå