Gjest Forumbruker Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei... Jeg er førstegangsbarberer i underlivet, og lurer nå på... Skal man ta det som er opp til navelen, eller synes damene det er sexy? Blir det for dumt? Venter med barbering før jeg får svar! Heh... De fleste andre av de guttene i klassen (Som er sexuelt aktive, så vidt jeg vet) har glattbarbert stell, og jeg føler meg litt dum, men også litt manndig i dusjen med jungel... Burde jeg barbere? Er gutt på 17 år. Takk for svar Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Man barberer da ikke bort veiviseren. Hvordan skal du forvente at kvinnfolka finner frem hvis den er borte? Barber stellet, men behold veiviseren er nå mitt motto. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enig med Nikka. Behold håret på magen, fjern det andre! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tar du magen kan du like godt ta hele kroppen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det som dekkes av bokser/truse for min del, ikke stort mer, stussing under armene til nød. Har ikke noe imot om folk ønsker å barbere seg på magen/brystet, men for min del så synes jeg at jeg hadde mistet litt av manndommen min (med mindre jeg hadde hardtrena en stund da ). Lenke til kommentar
Gjest Forumbruker Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk for svar! Flotte greier Da skal jeg nok finne min vei! Hehe! Er det bedre etterpå? Med tanke på sex og sånn? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Oh jess! Bare pass deg for 2 og 3-dagers stubbene. Dama kan finne på å klage litt hvis du skraper opp klitorisen hennes. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 faktisk et par venninner av meg er mer kritisk på pikk stien en pung håra, men det det betyr ikke at du skal droppe klippinga men trim det ned så du har litt manndom igjen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det ser helt idiotisk ut hvis du har mørke hår på kroppen og KUN barberer rundt kølla :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Godt argument det dersom en barberer seg for det estetiske Lenke til kommentar
indie Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har mørke hår på magen, jeg shaver pungen og stusser nedentil sånn at det ikke ser altfor dumt ut. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ikke ta magen. Been there, done that. Og det KLØR Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 At det klør er vel akkurat som på pongen, klør bare de første 3-4 gangene...? Lenke til kommentar
indie Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Pungen er på langt nær like ille som magen. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Shaver understellet, lar magen være. Håret rundt penis kommer antakelig til å klø de første gangene du barberer det bort. Håret på ballene har aldri vært et problem når det gjelder kløing. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ikke barber bort noe veiviser, men vær klar over at noen kan synes det ser utrolig dumt ut med veiviser som stopper ved bokseren. Det gjør ihvertfall jeg, mener jeg lo litt for hardt da Zappy gjorde det Det SKAL være hår tilstede, fullt lovlig å trimme det ned. Blir mindre stikking og. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Enig. Glattbarbert ser egentlig litt teit ut. greit å bare stusse det helt ned Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Veiviser er absolutt sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg