tralala111 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sitter og skriver søknad til jobb. hjelpearbeider/nattevakt på et mottak hva må jeg ha på søknaden? er helt blank her. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Sitter og skriver søknad til jobb. hjelpearbeider/nattevakt på et mottak hva må jeg ha på søknaden? er helt blank her. Kan vel ta en titt her? http://www.finnstillinger.no/mal_jobbsoekn..._soeknader.html Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg er ganske interresert i å jobbe med mennesker da jeg senere vil utdanne meg videre innenfor dette studiet Denne setningen høres litt rarl ut.. arg hater jobbsøknader. ingen som prater sånn heller.. . men noen som gidder å stokke på litt på setningene for meg.. Endret 23. oktober 2008 av tralala111 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Aldri bruk "ganske". Det er et negativt ord. "Jeg liker å jobbe med mennesker, og vil senere utdanne meg til/innenfor <insert utdanning>" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 tralala111; ikke prøv å skriv formelt hvis det ikke faller seg naturlig for deg. Hadde en arbeidsgiver sett den setningen der hadde han tenkt "idiot". Få noen hjemme til å kaste sammen noe, så slipper du å miste sjangsen pga. noe så uviktig som en søknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå