Sam_Oslo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette kortet virker veldig lovende og ingenting tilsier at dette kortet skal ha dårlig BIOS. Vi må vente på offisielle tester før vi klager på noe som er fremdeles veldig uklart. "Is it too early to start bitching "! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg snakker om erfaring fra andres tilbakemeldinger helt til siste kort før dette X58, ift. bioser. Ellers er mine ankepunkter fult berettiget selv for dette produktet. Endret 22. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
h00cH Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg blir kåt av slike kort. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg blir kåt av slike kort. Du må lufte deg litt oftere Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg blir kåt av slike kort. Du må lufte deg litt oftere Good One, sammiboy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dette kortet virker veldig lovende og ingenting tilsier at dette kortet skal ha dårlig BIOS. Vi må vente på offisielle tester før vi klager på noe som er fremdeles veldig uklart. "Is it too early to start bitching "! Om det er for tidlig å være bekymret over biosen, så er det for tidlig å snakke om at kortet er lovende også. Det ligger jo i sakens natur at det blir litt spekulasjon om framtiden basert på tidligere erfaringer i slike tråder om produkter som ikke har kommet ut enda, og jeg ser ikke noe galt i det. AtW Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er enig, spekulering om kommende produkter er alltid moro, enten på den eller andre måte. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 noen her som har noen praktisk erfarning med dette kortet? har ett slikt kort med i7 920 cpu og ett nvidia 8800 gts skjermkort i ett hmm ganske luftig men lite tower Lianli pcv 1000 z ( 3 store vifter som skulle sørge for nok kjøling trodde jeg. men akk pcen klare ikke kjøre uklokka pga varme Btw har også noe corsair 1600 minne til kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå