LøperFraVevelstad Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hei, jeg er en gutt på snart 16 år som har mistet treningsmotivasjonen. jeg er trøtt om dagene, og hver gang jeg skal på treningsstudioet, så "gidder" jeg ikke. i forrige uke var jeg kjempemotivert og trente kjempehardt. denne uken er jeg trøtt og gidder ikke. har dere noen tips om hvordan jeg kan finne motivasjonen igjen? Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 jeg leste kosthold posten din å det jeg kan anbefale dersom du trener for å bli stor er å sette opp en ordentlig kostholdsplan for det første. For det andre så bør du sette opp en ordentlig treningsplan ha deg et mål om hvordan du vil se ut å hvor mye du vil veie, men ikke sett deg for høye mål i start med et enkelt ett om at du skal gå opp 5 kilo innenfor den å den tidsrammen. Når du har fått til det å du ser at du sakte men sikkert blir mer å mer markert å for større muskler vil kjanse d være nok for å øke motivasjonen din. Jeg også mister motivasjonen noen ganger men jeg har fått ganske bra resultater den tiden jeg har trent å får dårlig samvitighet dersom jeg hopper over treningsdagene mine siden jeg ikke har lyst til å miste d jeg hitill har oppbygd så bare stå på det kreves litt av deg hvis du vil ha gode resultater. Lenke til kommentar
Star Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mitt tips er å sette seg delmål, samt ikke ta i så mye at du overtrener deg.. variasjon hjelper også på motivasjonen - prøv noe nytt med jevne mellomrom, få deg en treningspartner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå