levlex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Motorola tar opp kampen med Vertu - lanserer Aura. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som gadget freak har denne lite å stille opp med for meg, likevel er det noe som føles veldig veldig riktig med den Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Motorola - when you can't even sell cheap phones, we make crappy expensive ones. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ikke noe for meg men. Og designet er jo ikke helt nytt fra Motorola sin side heller, syntes den minner om Motorola V70. edit: OML, Ja se der ja .. det var nevt, tydlig. Hvordan jeg klarte og ikke få med meg det? Første jeg leste på morran her, var vel trøtt.. Endret 22. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dain: Det nevnes vel i artikkelen også ... Telefonen var for øvrig griselekker. Elsker slike små, snertne detaljer, for eksempel det assymetriske mønsteret på dekslene. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 UTROLIG lekker telefon! synd de ikke kunne halvert telefonen, da skulle jeg kjøpt denne! ikke noe typisk firkantmobil eller slidetelefon, som jeg forøvrig er utrooolig lei nå! men den er jo avansert laget da, så da kan den ikke være billig heller. får håpe de kommer med en liiitt billigere versjon som koster 4-5000 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 13500 kroner for en av de styggeste telefonene jeg har sett. Latterlig, og designavdelingen til Motorola må tydeligvis lide av idetørke... Lenke til kommentar
KEX Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Denne telefonen er da direkte stygg. En slik mobil til 13 500 kroner? Nei, takk! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg må jo innrømme at jeg likte designet på denne mobilen. Det var passe funky. I tillegg har jeg gode erfaringer med Razr v3i. Er dog litt spent på om de klarer å holde de de lovet med hensyn på talekvalitet, og ikke minst: batterilevetid. 13500 kr var jo en heller stiv pris da. Vi får håpe at den etterhvert blir billigere. Tvilsomt, kan hende, men like fullt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg må jo innrømme at jeg likte designet på denne mobilen. Det var passe funky. I tillegg har jeg gode erfaringer med Razr v3i. Er dog litt spent på om de klarer å holde de de lovet med hensyn på talekvalitet, og ikke minst: batterilevetid. 13500 kr var jo en heller stiv pris da. Vi får håpe at den etterhvert blir billigere. Tvilsomt, kan hende, men like fullt. Med tanke på hvor gammel teknologi telefonen består av er ikke batteritiden noe ekstrem. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Med tanke på hvor gammel teknologi telefonen består av er ikke batteritiden noe ekstrem. Du tenker på designmobilen? Muligens jeg ikke har lest artikkelen godt nok, men fant ikke ut av hvor lang batterilevetid den hadde. Razren min varer i en uke ca. Det er jeg godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Med tanke på hvor gammel teknologi telefonen består av er ikke batteritiden noe ekstrem. Du tenker på designmobilen? Muligens jeg ikke har lest artikkelen godt nok, men fant ikke ut av hvor lang batterilevetid den hadde. Razren min varer i en uke ca. Det er jeg godt fornøyd med. Batteri: 7,3 timer tale, 400 timer hviletid. bedre enn de fleste mobiler idag da.. hvertfall på tale.. og det var v3i'en også.. bra prate-mye-telefon.. håper denne blir billigere fort da kjøper jeg den!! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje B-gjengen kan bytte ut 8800'ene sine nå da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje B-gjengen kan bytte ut 8800'ene sine nå da? B-gjengen? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette var svært snasent. Hah, og folk mener iPhone er lekker, think again dummies Liker når det blir prøvd ut noe nytt på designfronten, og håper de lager flere sliker telefoner som "alle" kan kjøpe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 De som bruker 13500 på en mobil har for mye penger Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 De som bruker 13500 på en mobil har for mye penger Samme med folk som har biler til over 500 000, og 30" dataskjermer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg VEIT! De kunne heller gitt dem til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg