Sonsol Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har bestilt den nye MacBooken (2.0GHz), og lurer på om jeg bør bestille mer minne. Noen som vet hvor mye 4GB vil forbedre ytelsen i forhold til 2GB? Minnet som er standard i MacBooken er 1066MHz DDR3. Vil 4GB DDR2 være mye bedre? Noen som vet hvor jeg kan kjøpe god, men billigst mulig, minne på 4GB? Med vennlig hilsen Sondre Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg har sjekket litt rundt på komplett og det ser faktisk ut til det å kjøpe ekstra minne på Apple Store for en gang skyld er billigere enn å bestille og oppgradere selv. Enn så lenge... Jeg ser du nevner DDR2 minne, det er tvilsomt at hovedkortet til de nye MacBookene støtter DDR2 minne. Endret 22. oktober 2008 av miCro Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kommer jo litt an på hva du skal bruke Macen til. Skal du surfe og skrive i word/pages så trengs ikke mer. Bør hvert fall kjøpe minne som kjører på samme frekvens som systemet. Vet ikke om det vil gå med DDR2 en gang jeg (?) Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Takker for svar:) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Mye og mye å si, har mye å si om du kjører windows ihvertfall, men Apple har gjort det tungvindt å oppgradere. Istedenfor å ha i 1x 2gb ddr3 ram så har de 2x 1 gb slik at du blir nødt å kjøpe 2x2gb brikker for å oppgradere til 4gb.. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Enig med deg der Daniel. Litt derfor jeg har bestemt meg for å bestille med 4gb, siden jeg kommer til å oppgradere uansett (kjører alltid mange programmer samtidig ). Håper det går fint å spille i windows, for jeg har voldsomt lyst på Red Alert 3^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå