Gå til innhold

Skjerm eller projektor

Anbefalte innlegg

Hva ville dere valgt....en 21"Eizo skjerm (kickass) eller en prosjektor....

Jeg tenker da på ASK A6+ med 1024*768 oppløsning og muligheter for 1280*768 komprimert og kan blåse den opp i 120 tommer med 650 ansi lumen......

Hva tror dere ville vert råest? stor skjerm eller høy oppløsnings data crt skjerm?

Nå har jo projektor lamer ikke så mye levetid da....det enest eminuset der :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva ville dere valgt....en 21"Eizo skjerm (kickass) eller en prosjektor....

Jeg tenker da på ASK A6+ med 1024*768 oppløsning og muligheter for 1280*768 komprimert og kan blåse den opp i 120 tommer med 650 ansi lumen......

Hva tror dere ville vert råest?  stor skjerm eller høy oppløsnings data crt skjerm?

Nå har jo projektor lamer ikke så mye levetid da....det enest eminuset der  :cry:

Kanskje sjekke prisene på pärer för du kjöper prosjektor, de pleier å väre DYRE!

Lenke til kommentar

Ja jeg tror jeg dropper hele projektoren (hadde muligheten til å få en ganske god projektor gansek billig men dropper saken)

Tror heller en Eizo skjerm med skyhøy oppløsning og god kvalitet vil gjøre susen for gameren i meg :lol:

Foreløpig sikter jeg til Eizo sin toppmodell 21" med 2048*1536 oppløsning ved 80 hz.

Har noen noen adnre forslag til bra pc skjerm for gamer med høy oppløsning og uslåelig kvalitet til 8-10 000 så ikke nøl med å poste :yes:

Lenke til kommentar

Lånte en Ask-prosjektor på jobben fra torsdag til i dag. Det er riktignok ikke en standardprojekter, for den kosta visstnok 50 000,- og var rimelig ny. Jeg satt klistra til skjermen/veggen :lol::lol: hele helga jeg, med 65" view!!!

Hadde aldri i verden trodd at det ville vært SÅ morsomt med projekter...jeg ønsker meg en slik en!!!

Lenke til kommentar
Lånte en Ask-prosjektor på jobben fra torsdag til i dag. Det er riktignok ikke en standardprojekter, for den kosta visstnok 50 000,- og var rimelig ny. Jeg satt klistra til skjermen/veggen  :lol:  :lol:  hele helga jeg, med 65" view!!!

Hadde aldri i verden trodd at det ville vært SÅ morsomt med projekter...jeg ønsker meg en slik en!!!

65" er jo vel ikke noe å skryte av..

projektorer til 15000 klarer over 100" lett!

650" kanskje?

Lenke til kommentar
Lånte en Ask-prosjektor på jobben fra torsdag til i dag. Det er riktignok ikke en standardprojekter, for den kosta visstnok 50 000,- og var rimelig ny. Jeg satt klistra til skjermen/veggen  :lol:  :lol:  hele helga jeg, med 65" view!!!

65" er jo vel ikke noe å skryte av..

projektorer til 15000 klarer over 100" lett!

650" kanskje?

så var det bare det at jeg satt i topp-etasje-stua da, og da er det ikke mulig å flytte projektoren så langt tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...