Pysj Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå kan du selv velge hvilken farge TV-en din skal ha. Les mer Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 endelig noe som kunne passe for min bestemor. det har vært en krangel uten like fordi det ikke finnes billige lcd-tv'er som er hvite rundt skjermen. men denne er vel ikke no billig heller. Lenke til kommentar
Ting Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 reklame? Nei, produktinformasjon ;-) Lenke til kommentar
Ting Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 endelig noe som kunne passe for min bestemor. det har vært en krangel uten like fordi det ikke finnes billige lcd-tv'er som er hvite rundt skjermen. men denne er vel ikke no billig heller. Ønske-TVen min, er denne: http://u.no.net/p5h Amblight, og MPEG-4 decoder for DVB-T. Så slipper man Riks-TV boksen. Denne har også mange farger! ;-) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 denne kommer man til å få se i frisørsalonger o.l. tipper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå