Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hallo. eg skulle sette inn min myinkjøpte cd spiller i går, men merket at alle kablene kan settes inn på en plass bak i spilleren, til og med den svarte som er jording. trenger eg ikkje og klippe denn og vri den rundt en skrue da? spilleren funker helt fint slik som det e rnå der alle er koblet inn i en kontakt, inkludert jordingen. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hallo. eg skulle sette inn min myinkjøpte cd spiller i går, men merket at alle kablene kan settes inn på en plass bak i spilleren, til og med den svarte som er jording. trenger eg ikkje og klippe denn og vri den rundt en skrue da? spilleren funker helt fint slik som det e rnå der alle er koblet inn i en kontakt, inkludert jordingen. Jord er jord... om du henter den fra bak spilleren eller skrur den fast i chassiset. Jeg anbefaler deg ikke å klippe noen orginale ledninger, så hvis det funker bør du la det være slik. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 ja ok, da lar eg det være slik det er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå