abene Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Opera Software har fikset en del feil i nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tror jeg laster ned en oppdatering til Opera hver uke for tiden.. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan herved bekrefte at Opera 9.61 ikke fungerer like bra som 9.6 på Vista Business x64 edt. Flere "hangups" allerede, noe som aldri skjedde med 9.6. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hadde de bare fokusert på stabilitet tidligere. Opera er den browseren jeg har slitt mest med ift stabilitet, plutselig har den skrudd seg av, hengt seg opp etc. Ble etterhvert firefox for min del Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hadde de bare fokusert på stabilitet tidligere. Opera er den browseren jeg har slitt mest med ift stabilitet, plutselig har den skrudd seg av, hengt seg opp etc. Ble etterhvert firefox for min del Personlig synes jeg IE er vesentlig mindre stabilt, og FF noe mindre stabilt enn opera. Det er egentlig litt underlig det med browsere, virker som stabiliteten kan variere ganske mye fra bruker til bruker, kanskje i særdelshet med opera? (noe som forsåvidt kan brukes som et argument for manglende stabilitet) AtW Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 IE har jeg ikke brukt annet enn i jobbsammenheng, men vet at det ikke er det mest stabile. Opera har jeg kjempetrøbbel med å få til å fungere på pcen hjemme, mens foreldrene mine har slitt endel med firefox så du er nok inne på noe der ATWindsor, varierer mye bra bruker til bruker. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håper virkelig at denne fikser alle stabilitetsproblemene jeg har hatt med den siste versjonen. Har brukt opera i flere år uten nevneverdige problemer, men i det siste har den hengt seg opp og kræsjet velidg ofte. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Opera kjører svært bra hos meg. Firefox stopper ofte opp en del ved visning av flere faner og quicktime filmer osv går ofte hakkete ved flere faner(filmklipptråden åpen gjør at alle youtubefilmene hakker). Likevel bruker jeg firefox mest pga jeg bruker opera som en nettleser til annet bruk en vanlig surfing (slik at jeg kan slette loggen der, men fortsatt ha loggen hos firefox)... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Opera kjører svært bra hos meg. Firefox stopper ofte opp en del ved visning av flere faner og quicktime filmer osv går ofte hakkete ved flere faner(filmklipptråden åpen gjør at alle youtubefilmene hakker). Likevel bruker jeg firefox mest pga jeg bruker opera som en nettleser til annet bruk en vanlig surfing (slik at jeg kan slette loggen der, men fortsatt ha loggen hos firefox)... Hm.... montro hva slags bruk det kan være..? Lenke til kommentar
viggo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Etter en times bruk av 9.61 har jeg fått to feilmeldinger om krasj. Browseren holder seg likevel åpen. Merkelig! Kjører Ubuntu 8.04. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Opera er stabil hos meg også. Både på laptop og stasjonær. Begge har Vista 32bit. Kanskje det er noe med at jeg holder alt annet som brukes på web oppdatert hele tiden og, som f.eks flash og java... Lenke til kommentar
fure91 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den er ikke mer stabil. Har aldri opplevd att opera får feilmelding og slår seg av før, det skjedde nå etter oppdatering.. Hmm.. Bra jeg lastet ned FF i går:p Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Opera er hvertfall mye mer stabilt enn IE hos meg. Klikker bare jeg høyreklikker, eller legger til ny fane. Men jeg har problemer med å finne opera link på min Opera Mobile 9.5 på Diamond.. Skulle ikke det være med i 9.5? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Denne tråden handler ikke om hvilken browser ser best ut. Off-topic og svar på off-topic er slettet. (Og som vanlig skal ikke denne tråden kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Virker som om beta builds blir puffet ut som stable nå for tiden. Både fordi det har vært ymse kvalitet, men også fordi alpha og betaene har forsvunnet, eller? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ikke noe problem med stabilitet hos meg (Vista og XP). Har brukt Opera i mange år, har aldri hatt noe problem med stabilitet. Dvs bortsett fra en gang: da jeg fikk ny PC med Vista var Opera ustabil. Men det hadde sammenheng med dårlige RAID drivere fra nVidia, da jeg fikk fikset RAID problemet forsvant også Opera problemet. Men er irritert på en bug som har vedvart i mange versjoner det siste året, ikonene på 'Personal Bar' forsvinner. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Etter en times bruk av 9.61 har jeg fått to feilmeldinger om krasj. Browseren holder seg likevel åpen. Merkelig! Kjører Ubuntu 8.04.Jeg kjører også Ubuntu 8.04, og har enda ikke opplevd at Opera 9.61 har kjæsjet. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Er det bare meg eller bruker Opera veeeldig lang tid på å avslutte. Tellte ca. sekunder før prosessen forsvant, og det var overraskenede lenge (8-9 sek). Men Opera åpner seg mye raskere kontra FF hvis man har mange faner åpne... dilemma.. Endret 23. oktober 2008 av xibriz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ser ofte at prosessen bruker mange minutter (kanskje over 10) på å avslutte. Må ha sammenheng med at minnebruk er oppe i rundt 500 MB. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har to PC'er. Den ene kjører XP 32-bit (med 2gig ram), den andre Vista 64 bit (business, med 4gig ram)). Begge er fullt oppdaterte, uten spyware/virus etc. På XP kjører Opera 9.60 stabilt som et fjell. På Vista kræsjer samme versjon av Opera opptil flere ganger daglig (ved vanlig browsing av nettaviser/forum o.l). Dette har vedvart i en god del versjoner nå, så jeg har ikke akkurat store forhåpninger til at det har blitt rettet på i 9.61, selv om jeg ikke har rukket å teste den versjonen enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå