Ronny M Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvilket kort bør jeg velge for å få best kvalitet på vanlige dvd-filmer? Hvor godt det egner seg til spilling har ingenting å si. Eller er det ingen eller liten forskjell på dagens skjermkort med tanke på 2D kvalitet? Er det nødvendig å bytte ut mitt XFX GeForce 7600GS XT? Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Har litt å si, men det kortet du har nå er mere enn bra nok til ditt bruk.. Om du ønsker avspilling av Blue Ray i framtiden med heftig HD oppløsning etc så vil det nok lønne seg å investere i ett nyere.. Endret 22. oktober 2008 av sliten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ingen forskjell, og har du en dualcore-prosessor klarer den lett å dekode bluray uten hjelp fra skjermkortet. Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Helt enig i alle pastander. Kjører selv et gammelt MSI 7800GTX på et relativt nytt oppsett. Det er heller programvaren og skjermen man spiller av på som har mest å si. Bruker VLC til all video avspilling og Windows Media Player til musikken. Det er mye mer å hente på f.eks. lyd siden med hardware. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Men hva trenger man for å få bildekvalitet på høyde med en standalone dvd-spiller? Jeg tenker da på vanlig SD. Endret 25. oktober 2008 av Ronny M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå