psar Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei. Jeg klarer ikke å koble til det trådløse nettet hjemme eller andre steder med min Samsung i780. Wifi funksjonen er på og telefonen finner det trådløse nettverket mitt. Jeg har et usikret nettverk så jeg må ikke skrive passord eller noe for å koble til. Når jeg prøver å koble til nettverket står det "kobler til" i noen sekunder, men går tilbake igjen til "tilgjenglig" Jeg har en Ipod touch og den er det ikke noe problem å koble seg til det trådløse nettet med. Er det noen som har hatt lignende problem eller som vet hva jeg kan gjøre for å løse dette? mvh pål Lenke til kommentar
psar Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Idag prøvde jeg å koble til på jobben for første gang, og det virket veldig bra! men hjemme går det ikke. er det noen som vet hva problemet kan være? er det noe med routeren min? pål Lenke til kommentar
ullern Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har samme problemet. står at jeg må endre instillinger eller sjekke med leverandøren.. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 da jeg hadde dette problemet på min var løsningen å nulstille telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå