GoldenHymn90 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hei, jeg har hatt de første Apple in-ear ørepluggene i ca. én mnd nå, og jeg må si meg fornøyd med lydkvaliteten, MEN jeg er langt i fra fornøyd med passformen og måten den sitter i ørene. De faller alltid ut, og du må gnukke og vri på de i 45 sek før de virkelig sitter i ørene, og så faller de ut igjen etter 15 min Så jeg er på utkikk etter nye in-ear plugger fordi jeg virkelig liker lyden man får med in-ear. De nye ørepluggene må være bra til musikk (helst innen sjangeren rock), med tanke på at jeg er gal etter musikk. Og de må sitte bra i ørene, og være lett å få på. Ikke øreplugger som du må bruke 45 sek på å få de til å sitte godt i ørene, men mer in-ear plugger som lett går inn. Noen tips til hvilken jeg bør kjøpe? De bør være rundt 400-500 kr-klassen. Jeg har forresten kikket litt på Sennheiser CX300 i det siste, noen som har erfaringer med de? Takker for svar Endret 21. oktober 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg sier bare koss, blitt helt forelska i koss de siste årene Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 CX 300 er helt ok, du kan eventuelt prøve å søke på mylar crossroads x3i her på forumet, det er det andre billige in-ear settet som er blitt hyppig anbefalt her på forumet. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 CX 300 er helt ok, du kan eventuelt prøve å søke på mylar crossroads x3i her på forumet, det er det andre billige in-ear settet som er blitt hyppig anbefalt her på forumet. Så CX300 er ok, men utmerker seg ikke på noen vis? Hmm, mener å ha lest at folk har skrytet den opp til skyene. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 x3i får du til omtrent samme pris, og jeg vil påstå at de er bedre rent lydmessig, med tanke på kvalitet burde du vel kanskje gå for sennheiser. Skal dog sies at jeg ikke vet noe om hvordan siste utgaven av x3i er. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg mener cx300 er et veldig godt valg. God lyd til en billig penge. Ganske klar lyd og god bass. Har fått sammenlignet de med AKG K324P og da syntes jeg de var litt bedre. Ellers så har du Creative Aurvana også har vel sony en bra model som har gjort det bra på tester Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 CX300 er eit veldig godt valg om ein er heilt fersk på in-ear-markedet. Såg Koss var nevnt oppi her, det kan du berre droppe med ein gang. Med mindre Koss har kome med noko nytt ei siste veken eg ikkje har fått med meg er det ikkje noko å satse på. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvordan er CX300 å putte i ørene? Glir de rett inn (som f.eks de medfølgende W810i-øreproppene) eller må du bruke lang tid på å få de til å sitte godt? Hvordan er passformen; sitter de godt eller må man dytte de inn i ørene nå og da? Lenke til kommentar
Ty Cobb Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har selv CX-300, hvis du er bassjunkie mener jeg at dette ikke er proppene for deg, men er du glad i jevnt over god og klar lyd anbefales de. Når det gjelder passform sitter de svært bra i mine ører, har dog aldri hatt problemer med passform ved forskjellige IEMs. Hvis du skulle ha store ørekanaler kan de være at de er litt små, men jeg tipper de kommer til å sitte godt. Lykke til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Eg meiner no CX300 er av proppane som har betre bass i den prisklassen. Når det gjeld passform er dei veldig gode for min del. Det følger med forskjellige størrelser på proppane. Det er berre ei kule som skal inn, ikkje noko problem å putte inn eller ta ut. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva med Cresyn C750e? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil helst ha hvite øreplugger, så CX300 står på ønskelisten der. Men jeg liker virkelig god bass, og nå ble jeg litt usikker. Det virker som det er forskjellige meninger om bassen man får med CX300, men jeg har lest flere plasser at de skal være gode på bass. Og jeg har lest rundt omkring at Sonys MDR-EX71 (de finnes også i hvitt :!: ) er kanskje de beste øreproppene man kan få, så jeg lurer på om den er en verdig konkurrent for CX300? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Eg har begge delar og synest CX300 er best. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sony sine ørepropper er i vert fall ikke det beste man kan få Da må du vel kjøpe Shure Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sony-pluggane er greie dei, er jo ikkje så dyre. Shure er betre, det er klart, men prisen er og eit par hakk opp. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Neida Koster jo bare 2500 mer eller noe sånt for de dyreste Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har bestemt meg for CX300. Ser de er billige på Play.com. Noen som vet om de sender bestillinger til Nederland (bor der for tiden). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Trur ikkje dei sender elektronikk utanfor UK. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet om Amazon sender elektronikk utenfor UK? Og har forresten hørt rykter om at Amazon selger fake CX300, hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du kan få dem billigere på Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå