Gå til innhold

Trenger tips til innkjøp av nye in-ear øreplugger

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt de første Apple in-ear ørepluggene i ca. én mnd nå, og jeg må si meg fornøyd med lydkvaliteten, MEN jeg er langt i fra fornøyd med passformen og måten den sitter i ørene. De faller alltid ut, og du må gnukke og vri på de i 45 sek før de virkelig sitter i ørene, og så faller de ut igjen etter 15 min :mad: Så jeg er på utkikk etter nye in-ear plugger fordi jeg virkelig liker lyden man får med in-ear. De nye ørepluggene må være bra til musikk (helst innen sjangeren rock), med tanke på at jeg er gal etter musikk. Og de må sitte bra i ørene, og være lett å få på. Ikke øreplugger som du må bruke 45 sek på å få de til å sitte godt i ørene, men mer in-ear plugger som lett går inn. Noen tips til hvilken jeg bør kjøpe? De bør være rundt 400-500 kr-klassen.

Jeg har forresten kikket litt på Sennheiser CX300 i det siste, noen som har erfaringer med de? Takker for svar ;)

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CX 300 er helt ok, du kan eventuelt prøve å søke på mylar crossroads x3i her på forumet, det er det andre billige in-ear settet som er blitt hyppig anbefalt her på forumet.

Så CX300 er ok, men utmerker seg ikke på noen vis? Hmm, mener å ha lest at folk har skrytet den opp til skyene.

Lenke til kommentar

CX300 er eit veldig godt valg om ein er heilt fersk på in-ear-markedet.

Såg Koss var nevnt oppi her, det kan du berre droppe med ein gang. Med mindre Koss har kome med noko nytt ei siste veken eg ikkje har fått med meg er det ikkje noko å satse på.

Lenke til kommentar

Har selv CX-300, hvis du er bassjunkie mener jeg at dette ikke er proppene for deg, men er du glad i jevnt over god og klar lyd anbefales de. Når det gjelder passform sitter de svært bra i mine ører, har dog aldri hatt problemer med passform ved forskjellige IEMs. Hvis du skulle ha store ørekanaler kan de være at de er litt små, men jeg tipper de kommer til å sitte godt. Lykke til.

Lenke til kommentar

Eg meiner no CX300 er av proppane som har betre bass i den prisklassen.

Når det gjeld passform er dei veldig gode for min del. Det følger med forskjellige størrelser på proppane. Det er berre ei kule som skal inn, ikkje noko problem å putte inn eller ta ut.

Lenke til kommentar

Jeg vil helst ha hvite øreplugger, så CX300 står på ønskelisten der. Men jeg liker virkelig god bass, og nå ble jeg litt usikker. Det virker som det er forskjellige meninger om bassen man får med CX300, men jeg har lest flere plasser at de skal være gode på bass. Og jeg har lest rundt omkring at Sonys MDR-EX71 (de finnes også i hvitt :!: ) er kanskje de beste øreproppene man kan få, så jeg lurer på om den er en verdig konkurrent for CX300?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...