reds Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er en ikke-snuser. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg snuser ikke, har aldri prøvd og skal heller aldri prøve. Jeg har ingen problemer med at folk rundt meg snuser, så lenge de klarer å kaste den i søpla, og jeg slipper å kysse dem. (Altså: jenter som snuser er ekstrem turn-off) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 eneste jeg ikke liker med snusere er at de pælmer den hersens snusen overalt!! finns søplebøtter da, ikke taket! Svært så generaliserende vi skulle være i dag, da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Snuser ikke og er stolt! Tar meg mye heller en røyk Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 eneste jeg ikke liker med snusere er at de pælmer den hersens snusen overalt!! finns søplebøtter da, ikke taket! Taket er jo mye gøyere? Spennende å se om den blir hengende eller ikke Ja, kanskje jeg snuser Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis flere faller for fristelsen til å lage totalt unyttige "jeg ... ikke" tråder nå, så vil det føre til advarsler. Hele OT baren ser jo ut til å oversvømmes av de. Stenges (som så mange andre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg