DarKKermiT Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg skal kjøpe meg et Vidio kamera. Er ikke helt sikker på hva jeg bør kjøpe! :-? har tenkt å prøve å få tak i et DV kamera til en vettug pris med grei kvalitet! Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Anbefaler Panasonic NV-GS3. Har DV ut/inn. Dette kamera har ingen stillbildefunksjon. Det betyr at det blir færre dibbetutter å holde orden på. Knallfine bilder, tilnærmet TV kvalitet. Bruksanvisning både på dansk og svensk. Ligger som støpt i hånden. Har redigert i Windows Movie Maker - ingen problemer. Betalte kr 6690,- hos Expert Bonus, Drammen. Anbefaler et batteri i tillegg med større kapasitet ( ca 800,- ) Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ytterligere opplysninger: Kameraet leveres med to typer fjernkontroll: En "vanlig" + en med snorutløser. Ypperlig dersom du selv sitter foran kameraet og vil kommentere. Har kjøpt en mikrofon i tillegg (komplett.no) I tillegg leveres kameraet med nettadapter. Kjekt å ha når du skal overføre ut/inn PC Lenke til kommentar
svenne Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Anbefaler denne nye serien fra Canon som kommer i dise dager (Mv600). IKKE kjøp noe fra den gamle -500 serien, da disse er både dyre og litt svakere spesifikasjoner. Denne serien er kåret til det beste kjøpet for enkle og bra nybegynner kameraer. Leveres med redigerings software og div kabler. (Ikke firewire) Du trenger ikke gå høyere enn 600i da dette har det meste du trenger, men hvis du vil ha stillbilde funksjon så må du opp i 630i++. Pris nå for 600i ca 5700 på nettet. Svenne :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå