twisted_ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg har ei jente på msn som sier at hun vil begå selvmord om x antall uker, uvisst hvorfor akkurat da. Hun er en skøyer, og jeg vet ikke hvor alvorlig jeg skal ta det Det jeg vet er at hun er mye alene, og at hun sitter mye foran dataen. Skriver at hun ikke har noen venner og jeg tror hun har sosial angst. Hun har tatt opp selvmord som tema et par ganger på et annet forum, men samtidig er hun veldig fleipete og jeg lurer på om hun liker å være litt skrullete på nett. Er ganske drøy mot andre til tider, og ikke en som går stille i dørene. Burde jeg reagere på noen måte, og isåfall hvordan? Magefølelsen sier at hun bare fleiper, men hun gir seg ikke på at hun skal begå selvmord. Worst case scenario er om hun bryter all kontakt og later som at hun er borte. Hva ville du gjort, basert på den minimale infoen her? Endret 21. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) er d en jente som du kjenner i virkeligheten eller bare over msn? å hvor gammel er hun? Endret 21. oktober 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 er d en jente som du kjenner i virkeligheten eller bare over msn? å hvor gammel er hun? Hun sier at hun er 22 år gammel, men jeg kjenner henne ikke utenom msn og det forumet vi kom i kontakt på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingenting, hun er tydeligvis ute etter litt reaksjoner. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingenting, hun er tydeligvis ute etter litt reaksjoner. På den ene eller andre måten er hun ute etter reaksjoner, men hun virker ganske ustabil og deprimert også. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Med hensyn til at du egentlig ikke vet noe som helst om vedkommende er det nok ikke mye du kan gjöre. Vil egentlig ikke anbefale deg aa leke psykolog over MSN siden dette krever litt kompetanse for aa kunne gjöres rett. Bare faa henne til aa föle seg önsket i ditt "selskap" Endret 21. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nautilus_* Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har ei jente på msn som sier at hun vil begå selvmord om x antall uker, uvisst hvorfor akkurat da. Hun er en skøyer, og jeg vet ikke hvor alvorlig jeg skal ta det Det jeg vet er at hun er mye alene, og at hun sitter mye foran dataen. Skriver at hun ikke har noen venner og jeg tror hun har sosial angst. Hun har tatt opp selvmord som tema et par ganger på et annet forum, men samtidig er hun veldig fleipete og jeg lurer på om hun liker å være litt skrullete på nett. Er ganske drøy mot andre til tider, og ikke en som går stille i dørene. Burde jeg reagere på noen måte, og isåfall hvordan? Magefølelsen sier at hun bare fleiper, men hun gir seg ikke på at hun skal begå selvmord. Worst case scenario er om hun bryter all kontakt og later som at hun er borte. Hva ville du gjort, basert på den minimale infoen her? Spør henne hvorfor hun vurderer selvmord. Spør henne hvorfor hun sier det til deg. Så får du handle ut i fra de svarene du får. Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 spør om du kan møte i RL.. så finner du mer ut åssen hun er som person litt lettere å dømme folk og snakke om ting da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå