Gå til innhold

Bioware annonserer Star Wars-MMO (PC)

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg mer til KoToR III, men tar gladelig i mot dette også. Er dog skeptisk til det meste av mmo's. De har en tendens til å skryte spillet til himmels og snakke om alle planene de har, men bare få med 50-70%.

Håper de tar med en droid-class. Da skal jeg lett bli en HK-unit som driver assasination eller lage en droide armè ala the trade federation. Rulle rundt som en droideka hadde vært morro. :p

Jeg hadde foreslått at du evt. kan starte en Jedi-klasse når du har oppnådd level 60 på din nåværende klasse, og oppfører en rekke spesifikke oppgaver som til slutt låser opp Jedi-prestigeklassen med betingelse at du har de riktige egenskapene valgt for din karakter. Litt som Neverwinter Nights sine prestigeklasser, bortsett fra at klassen ikke kan låses opp før du har nådd veldig høy level.

Tenkte akkuratt det samme. Stemmer for det!

Har ikke dette vært offisielt ganske lenge nå?
Tror de bare har røpt at de jobber med et star wars mmo, ikke at det skulle ha noen connection med kotor. Kunne sikkert like gjerne vært swg2. Skyt meg hvis jeg tar feil her. Endret av zaxu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig skeptisk til dette, kan ikke forestille meg at det jeg syntes var bra i KOTOR, og da i hovedsak historien og karakterene, vil fungere bra i et mmorpg.

Man har nå SWG også, så skjønner ikke helt behovet for enda et Star Wars mmo. Men jeg skal la det få tvilen til gode, og jeg skal følge med hvordan det blir.

Må si at jeg gleder meg mer til Star Trek mmo'en som er på vei! :p

Lenke til kommentar
Må si at jeg gleder meg mer til Star Trek mmo'en som er på vei! :p

Jeg gleder meg til den jeg og. Men må si at jeg også gleder meg til Stargate Worlds, Darkfall Online, Wrath of the Lich King (WoW) og nå SW:ToR. Jeg må velge 1 av dem :(, sånn går det når man ikke har jobb.

Kan sikkert være lurt å holde seg til bare en av dem SELV om man har jobb, ihvertfall dersom man ønsker å beholde den ;)

Lenke til kommentar
Endelig ett MMO det er vært å vente på, gleder meg som en liten unge som akkurat har fått sin første N64
, hehe.

Merker også att jeg elsker BioWare litt mer nå, trodde ikke att det var mulig etter att dem lanserte Mass Effect, men de greide det.

Edit: Det var jo også bra att dem satte det en del år etter spillene sånn att de som ikke har spillt dem ikke har så mye å sette seg inn i, mener å huske att det var velidig mye å huske i de spillene.

Imponerende unger :)

Bare å håpe at dette ikke blir virkligheten da

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...