SpoongeeeBob Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Jeg skal skrive en oppgave om Kantianismen, og lurte på om det er noen som kan komme med noen, opplysninger ang Kantianismen? MVh SpoongeeeBob Lenke til kommentar
Androish Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Vet ikke om du klarer å finne fram til en wikipedia artikkel selv. Så jeg poster en link for deg jeg :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Kantianism Endret 22. oktober 2008 av Androish Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Google er en fin ting, men du forventet kanskje at noen her skulle gjøre hele oppgaven for deg? Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 En god bok som er inndelt etter Kants tre filosofiske inndelinger (fornuft/moral/smak evt. epistemologi/etikk/estetikk) heter "Det sanne, det gode og det skjønne". Anbefales for alle som vil ha en rimelig grei innføring i filosofien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå