Programvare Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har egentlig litt lyst å ønske meg noen nye spill til jul. Jeg foretrekker at spillene har litt lengde på seg og har god kvalitet. At de slår godt ut i anmeldelser er jo selvsagt ikke noe minus. Action, skyting og kanskje litt eventyr er noe jeg trives godt med. Jeg har Uncharted, MGS4 og GTA IV. Liker alle spillene veldig godt, men Uncharted ble litt kort. (10 timer spilling ca.) Jeg har satt opp Dead Space og Far Cry 2 på ønskelista, da disse ser passende ut. Flere forslag mottas med takk. Både eldre og nyere spill går greit. --Chris-- Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Du bør absolutt vurdere Resistance 2. I tillegg til en fantastisk campaign er det også co-op og en fantastisk online multiplayer del. Vis du spiller online og liker det blir det mange timer. Edit: Mente Resistance 2. Og det kommer i løpet av november, i god tid før jul med andre ord. Endret 21. oktober 2008 av Pesico Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bioshock er spillet for deg. Dette fantastiske spillet har vært tilgjengelig på 360 lenge, men kommer til PS3 nå på fredag. Det er det beste fps-spillet jeg har prøvd. Det fikk knallkritikk i media, har mye action, mye skyting og historien er fantastisk! Det er i tillegg ganske langt med tanke på hvilken sjanger det er. Anbefales! Resistance er også et godt valg. Spesielt siden Resistance 2 kommer snart. Men vil uansett si at Bioshock er et mye bedre spill enn Resistance 1 er. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg prøvde Bioshock på PC og PS3 for noen dager siden og synes det var et forbanna drittspill, så du bomma kanskje litt der. Resistance 2 så knallbra ut. Det setter jeg på ønskelista! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Call of Duty 4 har hvertfall holdt meg opptatt siden jeg fikk det ved påsketider. Call of Duty 5 kommer jo også snart, men vanskelig å si hvilket av dem som er best. The Orange Box er kanskje noe, hvertfall hvis du har vært borti Half-Life serien og liker den. Far Cry 2 vil jeg og anbefale, men det hadde du jo allerede på listen. Kanskje Warhawk er noe, selv om det ikke er på min liste over toppspill. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ratchet and Clank? Kommer an på om du er voksen nok til overse at ikke inneholder blod eller bannskap. Gøy er det i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå