Gå til innhold

Gode spill til PS3? Action og shooter.

Programvare

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig litt lyst å ønske meg noen nye spill til jul. Jeg foretrekker at spillene har litt lengde på seg og har god kvalitet. At de slår godt ut i anmeldelser er jo selvsagt ikke noe minus. Action, skyting og kanskje litt eventyr er noe jeg trives godt med. Jeg har Uncharted, MGS4 og GTA IV. Liker alle spillene veldig godt, men Uncharted ble litt kort. (10 timer spilling ca.)

Jeg har satt opp Dead Space og Far Cry 2 på ønskelista, da disse ser passende ut.

Flere forslag mottas med takk. Både eldre og nyere spill går greit.

--Chris--

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør absolutt vurdere Resistance 2. I tillegg til en fantastisk campaign er det også co-op og en fantastisk online multiplayer del. Vis du spiller online og liker det blir det mange timer.

Edit: Mente Resistance 2. Og det kommer i løpet av november, i god tid før jul med andre ord.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Bioshock er spillet for deg. Dette fantastiske spillet har vært tilgjengelig på 360 lenge, men kommer til PS3 nå på fredag. Det er det beste fps-spillet jeg har prøvd. Det fikk knallkritikk i media, har mye action, mye skyting og historien er fantastisk! Det er i tillegg ganske langt med tanke på hvilken sjanger det er. Anbefales!

Resistance er også et godt valg. Spesielt siden Resistance 2 kommer snart. :D Men vil uansett si at Bioshock er et mye bedre spill enn Resistance 1 er.

Lenke til kommentar

Call of Duty 4 har hvertfall holdt meg opptatt siden jeg fikk det ved påsketider. Call of Duty 5 kommer jo også snart, men vanskelig å si hvilket av dem som er best. The Orange Box er kanskje noe, hvertfall hvis du har vært borti Half-Life serien og liker den. Far Cry 2 vil jeg og anbefale, men det hadde du jo allerede på listen. Kanskje Warhawk er noe, selv om det ikke er på min liste over toppspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...