callahan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hvhvordan bruker jeg denne ad-onnen? etter at jeg har installert den, er det slik at jeg må legge til filtre etc.. kan noen forklare litt nøye hvordan det gjøres:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du velger reklamebildet og andre museknapp velger adblock-bilde. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Du kan legge til adresser som skal blokkeres selv en og en, da er det lurt å bruke jokertegn (*) for å kunne blokke f.eks. all reklame på vg.no ved å legge inn ads.vg.no/* som adresse (tror det var ads.vg). En annen måte er å bruke filtre som allerede har mange adresser lagt til og som oppdateres etterhvert. Selv abonnerer jeg på et filter, men har lagt en del adresser i whitelist (adresser som skal godtas ), blant annet vanlig all tekstreklame jeg kommer over. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 takk for hjelpen så langt. men hvor finner jeg forresten slike filtre, og aktiverer de? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I alternativene til adblock plus har du en meny som heter filters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå