tørrfisk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Dere har sikkert opplevd "THIS VIDEO IS NOT AVAILABLE IN YOUR COUNTRY" hvis dere har prøvd å klikke på en musikkvideo produsert i USA. Rimelig nylig har amerikanske plateselskaper gått sammen om å håndheve kopibeskyttelseseslovene også på YouTube. Noe som fører til at kun innbyggere av land av opprinnelse kan se musikkvideoer produsert der. YouTube er med andre ord blitt så godt som ubrukelig for musikkentusiaster. Jeg foretrekker dailymotion.com uansett. Endret 21. oktober 2008 av tørrfisk Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Merke at mange mange sanger jeg hørte på før fra youtube er BORTE vekk, er noe for jæv*** tull det der! Men jeg har nå godt over til http://www.dizzler.com/ Funker utrolig fett:D EDIT: OBS snakke om musikk jeg og ikke musikk videor generelt Endret 22. oktober 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er helt utrolig at en så perfekt markedsføringsarena blir utestengt fra kundene Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er slik det går når microsoft tar over. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er slik det går når microsoft tar over. Ehh, hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå