Simon Aldra Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Første innlegg i BK fra meg på en god stund. Var i dag på en skole for å lage en reportasje, benyttet anledningen til å ta et bilde av en høyttaler utendørs. Får litt assosiasjoner til Orwells "Store Bror ser deg", dog på en litt annen måte. Storebror ser deg kanskje ikke, men du skal i alle fall høre på ham. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Godt observert. Bra plassering av høytaleren. Jeg kunne dog tenkt meg at du hadde croppet litt tettere på siden og i bunn. Slik at høytaleren blir litt større. Men du ønsket kanskje å fremstille den så liten ? Vi ser også kanten av betongen oppe i venstre hjørne. Og jeg kjenner at den kunne jeg vært uten. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanten av betongen la jeg virkelig ikke merke til. Den skal croppes vekk i morgen den dag! Jeg vil gjerne ha den litt liten, ja. Det er litt av uttrykket, føler jeg. Den er liten, men gjør veldig mye ut av seg. Litt som en del 18-åringer med fersk legg på byen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uff, ja..den der storebroren var litt "stygg", interessant bilde... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå