GbNoR Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Javel da var jeg tilbake til S2U2 :!: Og det på grunn av ett nytt Tema (Skin). Lastet ned den nye versjonen av S2U2 Her. Endrings loggen for S2U2 har du >Her<. Men det var pågrunn av dette jeg lastet inn S2U2 igjen: Dette tema'et finner du >Her< Norsk språkfil for v1.50Norsk_S2U2_v.1.50.zip Oppdater Norsk språkfil for v1.62S2U2_Norsk_v1.62.zip Det begynner å bli ganske mange innstillinger for S2U2, har derfor lagt ved en liten beskrivelse av de forskjellige innstillingene, og hva de gjør. Her.htm Endret 1. april 2009 av GbNoR Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Her er ett program, som gjør det mulig å innstallere .Cab filer, direkte fra pc'en. CABviaActiveSync_1.5_Setup.zip (Husker ikke hvor jeg fant den, men tror det var inne på Xda). Med denne innstallert på pc'en, trenger du bare å koble mobilen til pc'en med usb, høyreklikke .Cab filen, og velg "CabviaActivSync", så blir .cab filen innstallert direkte fra pc'en til mobilen. Forutsetter selvsagt at du har ActivSync innstallert. Endret 7. januar 2009 av GbNoR Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Her er ett program, som gjør det mulig å innstallere .Cab filer, direkte fra pc'en.CABviaActiveSync_1.5_Setup.zip (Husker ikke hvor jeg fant den, men tror det var inne på Xda). Med denne innstallert på pc'en, trenger du bare å koble mobilen til pc'en med usb, høyreklikke .Cab filen, og velg "CabviaActivSync", så blir .cab filen innstallert direkte fra pc'en til mobilen. Forutsetter selvsagt at du har ActivSync innstallert. Najst funn! Fant den sikkert på MoDaCo forumet: http://www.modaco.com/content/windows-mobi...-now-available/ Det ser ut til at versjon 1.5 som du har vedlagt er seneste versjon, som forøvrig også støtter Windows Mobile Device Center i Vista. Endret 7. januar 2009 av AndyG Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Stor spille pakke til Windows Touch telefoner Touch Pro Super Arcade Sjekk listen i spoileren: Games included: Navtetris by Baldo Net Hack PPC by M Stephenson All Mobile Mines by BinaryFish Battleship by Steve Belczyk Chess by Valentin Iliescu Clickball Connecting Jigsaw Crosswords by Eric House Cubicle Chaos from Microsoft Dope Wars by Jenifer Glover Hearts ICBM by Geoff Macdonald G-Invaders by ageye Rubik Tangled Bugs by Xflib TripYzee by Tim C. Caver by Ageye Diamond Beer v2 by cgeboers Sensory Overload by Koush Pocket Uno by OrangaProgramaro Pipes by Xflib Sudoku by Xflib Endret 15. mars 2009 av GbNoR Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 - En nordmann på xdadevelopers forum lagde noen gode apps til Diamond. Bla. en app som viser navnet på hvem som ringer, selv om han/hun ikke er lagret i kontakter. Caller-ID søkes opp hos Gule Sider. Han lagde også en app som blokkerer nummer til mange telefonselgere I Norge (fra telefonterror.no). Har du noe link til disse?? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det er CallerUtility og Callblocker edit:glemte linken til callblocker. Endret 16. januar 2009 av GbNoR Lenke til kommentar
Pandaungen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei! jeg er veldig fersk på sånne mobilgreier jeg prøver å få til, så kan noen prøve å hjelpe meg med noe? Jeg har en HTC touch diamond jeg prøver å laste over filer/programmer som UNO fra denne linken: http://programaro.ru/en/pocket-pc/pocket-uno Jeg lastet den ned så den ligger i en mappe i dokumentene mine men får den ikke over på mobilen? Det er en .cab fil, og jeg leste at jeg kunne bruke Active sync og laste den over, men da synkroniserte bare filene FRA mobilen min og over til PC'en. Kan noen være så snill og si meg hva jeg kan gjøre for å få slike filer på mobilen? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Koble mobilen til datamaskinen, velg "Dataoverføring" på mobilen (IKKE ActiveSync). Deretter er det bare å gå inn på "Min Datamaskin" og finne frem til mobilens lagringsplass. Så er det bare å kopiere filen inn på mobilen. Lenke til kommentar
Pandaungen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tusen takk, jeg fikk det til Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei, vil alle de programmene her fungere på htc touch hd, Inkl de Themes som er til Winows Mobile?? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei, ikke nødvendigvis for Touch HD har bredere skjerm enn normalt. De fleste "normale" programmer vil nok fungere, men themes kan det være verre med. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som vet om man kan få spotify på mobilen på en eller annen måte? Om det spotify kommer med programmet selv eller om noen har tenkt til å lage det? Kunne tenkt meg det på Diamond. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Finnes ikke per nå, nei. Og det er iallfall ikke rett rundt hjørnet... http://getsatisfaction.com/spotify/topics/...ent_for_spotify http://getsatisfaction.com/spotify/topics/..._windows_mobile Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 *Mine Innlegg* Jeg bestilte en rar telefon fra deal extreme med windows mobile 6. Gleder meg til å teste ut alle forslagene. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 *Mine Innlegg*Jeg bestilte en rar telefon fra deal extreme med windows mobile 6. Gleder meg til å teste ut alle forslagene. "Windows-telefonene" fra Deal Extreme kjører ikke nødvendigvis Windows Mobile... Lenke til kommentar
natetja Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Stor spille pakke til Windows Touch telefoner Touch Pro Super Arcade 3.3 BETA Sjekk listen i spoileren: Games included: Navtetris by Baldo Net Hack PPC by M Stephenson All Mobile Mines by BinaryFish Battleship by Steve Belczyk Chess by Valentin Iliescu Clickball Connecting Jigsaw Crosswords by Eric House Cubicle Chaos from Microsoft Dope Wars by Jenifer Glover Hearts ICBM by Geoff Macdonald G-Invaders by ageye Rubik Tangled Bugs by Xflib TripYzee by Tim C. Caver by Ageye Diamond Beer v2 by cgeboers Sensory Overload by Koush Pocket Uno by OrangaProgramaro Pipes by Xflib Sudoku by Xflib Noen som har testet denne spillpakken på Touch HD? Funker spillene på HD-en? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 De aller fleste funker fjell på HD ja! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Noen som vet om et bedre lommelykt program enn TorchButton? Jævla irriterende at det skrur seg av så fort, ergo helt ubrukelig. Endret 28. januar 2009 av Svedge Lenke til kommentar
Pandaungen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei igjen! Nå har jeg lastet ned norsk ordbok på min HTC touch diamond, og fikk igjen et problem. Jeg installerte det på mobilen, men da ble halve tegn-lista mi slettet (som * - / ¤ æ ø å osv.) og hele ordboka mi ble endret. Jeg ønsker å avinstallere dette programmet så jeg får den gamle ordboka mi tilbake, men finner ikke fram til der installeringen ligger. Jeg lagret den på den mobile enheten, men vet ikke noe mer om hvor installeringen havnet så jeg kan fjerne det igjen :s kan noen være så snill og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå