Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) mySpot - Spotify til Windows Mobile. Endret 6. november 2009 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 mySpot - Spotify til Windows Mobile. :O Srsly, med offline og hele pakka?! Konge! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Så også den! Den skal testes! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bummer for meg Requirements:> The .NET 2.0 Compact Framework (which should come with Windows Mobile 6.0 and above as standard) > A Premium Spotify Account (register at http://www.spotify.com) > A media player that supports the ogg audio format (eg. CorePlayer) Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oh, comeon. 99kr mnd for "all" musikk i verden er overkommelig. For alle. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oh, comeon. 99kr mnd for "all" musikk i verden er overkommelig. For alle. Jeg vet, men har ikke fått rotet meg til det enda Lenke til kommentar
flubby Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Håper å få en liten review av mySpot når noen har testet det! Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er det virkelig ikke lagt inn noen WEB-radio programmer på HD2? Eller er det jeg som ikke finner det. Savner et program så jeg kan ta inn blant annet MP3 og andre kanaler fra resten av verden via 3G eller WLAN. Dette var til og med preinstallert på min Nokia N79 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kan du ikke bare finne streaming-adressen, og legge den inn i WMP eller annen avspiller? f.eks NRK MP3 har streamingadresse mms://straumr.nrk.no/nrk_radio_mp3_h Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Såklart går det ann. Men stress å bytte mellom/legge inn bokmerke for alle radiokanalene. Hadde vært kjekt med et program som hadde alle innstallert. Som forresten også er på..(host).. Iphone Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Se om du finner noe stas her: http://www.smartdevicecentral.com/article/...t/209498_1.aspx Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kan du ikke bare finne streaming-adressen, og legge den inn i WMP eller annen avspiller?f.eks NRK MP3 har streamingadresse mms://straumr.nrk.no/nrk_radio_mp3_h Du har ikke tilfeldigvis streamingadressene til NRK 1 og 2 også. (TV)? Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kan du ikke bare finne streaming-adressen, og legge den inn i WMP eller annen avspiller?f.eks NRK MP3 har streamingadresse mms://straumr.nrk.no/nrk_radio_mp3_h Du har ikke tilfeldigvis streamingadressene til NRK 1 og 2 også. (TV)? TV vet jeg ikke. Det du gjør for å finne stream-adresse: Åpne ønsket stream på PC'n din, via web eller WMP, sjekk "egenskaper". Der skal det stå en mms://xxx-adresse. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som kan hjelpe med G-alarm? Diamond 2 - Official wm6.5, .net 3.5, offisiell cab fra ageye. Installerer fint, men når jeg fra programmer prøver å starte GAlarm, får jeg denne: "Kan ikke åpne filen GAlarm. Enten er den ikke signert med et klarert sertifikat, eller en av komponentene finnes ikke. Installer denne filen på nytt ..." Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Noen som kunne tenke seg å dele sine favorittspill til WinMo? Har selv lagt inn: - Experiment 13 - Electopia Demo Disse spillene synes jeg både er veldig artige, samtidig som de faktisk utnytter litt potensialet i HD2'en min. Noen som kan komme med forslag til lignende spill? Hørt "Prince of Persia" skal være ganske fett og at det skal være noen gode tower defence-spill. En annen ting som kunne vært utrolig artig, var å ha Worms. Ser det er en versjon fra 2007, Worms World Party, men jeg ser for meg at dette kan være litt utdatert med tanke på mobilene som har kommet etter den tid? Endret 30. november 2009 av eirik_sn Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som kan hjelpe med G-alarm?Diamond 2 - Official wm6.5, .net 3.5, offisiell cab fra ageye. Installerer fint, men når jeg fra programmer prøver å starte GAlarm, får jeg denne: "Kan ikke åpne filen GAlarm. Enten er den ikke signert med et klarert sertifikat, eller en av komponentene finnes ikke. Installer denne filen på nytt ..." Utvikleren svarer kjapt på spørsmål her: http://forum.ageye.de/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som kunne tenke seg å dele sine favorittspill til WinMo?Har selv lagt inn: - Experiment 13 - Electopia Demo Disse spillene synes jeg både er veldig artige, samtidig som de faktisk utnytter litt potensialet i HD2'en min. Noen som kan komme med forslag til lignende spill? Hørt "Prince of Persia" skal være ganske fett og at det skal være noen gode tower defence-spill. En annen ting som kunne vært utrolig artig, var å ha Worms. Ser det er en versjon fra 2007, Worms World Party, men jeg ser for meg at dette kan være litt utdatert med tanke på mobilene som har kommet etter den tid? Jeg koser meg glugg med gode gamle lemmings! Noen som kan hjelpe med G-alarm?Diamond 2 - Official wm6.5, .net 3.5, offisiell cab fra ageye. Installerer fint, men når jeg fra programmer prøver å starte GAlarm, får jeg denne: "Kan ikke åpne filen GAlarm. Enten er den ikke signert med et klarert sertifikat, eller en av komponentene finnes ikke. Installer denne filen på nytt ..." Utvikleren svarer kjapt på spørsmål her: http://forum.ageye.de/ Takker Peppep, men det løste seg når jeg innstallerte hele shaiten på tlfminne istedetfor minnekort Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 orker ikke lese gjennom hele tråden Men kom over en side hvor man kan lage nye temaer til W.M 6,5 HER Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har nå ny nettleser på min HTC Touch Pro, og det er Skyfire. Det som er kult med denne er at du kan se NRK, VG Tv, Youtube etc gjennom nettleseren. Og for de som har installert Opera Unite, og tenkte også å bruke mobilen for å se filmer gjennom den, kan også bruke Skyfire. Selv om det nylig kom en oppdatering til "Stream media" i Opera Unite, har Opera ikke gjort det mulig for hverken Opera Mini 5 beta 2, eller Opera Mobil 10 beta 2, å streame filmer gjennom nettleseren, så her må det tys til konkurrenten Skyfire. Jeg har ikke forsøkt med så mange fil formater, men kan bekrefte at Skyfire - funker med formatene: .3gp og .flv - funker ikke med: .avi og .swf (.3gp bruker veeeldig lang tid på å starte, mens .flv starter med en gang) Håper at Opera snart kommer med en tilsvarende nettleser, for mobil, og som også spiller .avi - filer Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mener å ha sett på xda man kan installere flash lite, og implementere det i Opera, for å kunne se youtube osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå