Marcyss Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Marketplace fungerer fint? Mange apps der .. Ikke det at jeg synes de er så fantastiske .. Hvorfor skal du ha norske versjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan får du noe annet enn den norske? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fant løsninga på tilkoblingsproblemet her. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hvorfor får jeg bare opp 3 apps på marketplace? posta litt på marketplace forumet men der er det jo ikke noen admins som gidder å svare Latterlig å slippe oppgraderingen til norske telefoner og pikade meg ikke ha noen apps i butikken.. Endret 21. oktober 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fordi Microsoft skiller på lokasjon (eller nettverk/SIM-kort). Du har norsk tilkobling, og får da idiotisk nok bare opp programmer for "det norske markedet". Dette må MS fikse. NÅ! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ja det er helt latterlig :S Annet spm: Hva er beste løsning for å få vanlig mobiltastatur med fungerende norsk t9 ordbok, ikke qwerty tastatur altså.. Jeg kjører en custom 6.5 rom som ikke inneholder mobiltastatur for sms skriving osv.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som vet hvordan man kan få zoom og landscape i Eksternt skrivebord? (wm6.1, diamond2) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 You don't... Marketplace fungerer fint? Mange apps der .. Ikke det at jeg synes de er så fantastiske .. Hvorfor skal du ha norske versjonen? Custom ROM? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Groovefish For oss som venter forgjeves på Spotify til Windows Mobil telefoner, har det nå dukket opp ett program som lar det streame all verdens musikk gjennom Windows mobilen. Dette programmet tar utgangspunktet i Grooveshark Groovefish laster du ned her Les mer på forumet til Xda >Her< Edit: Glemte å skrive at dette programmet er gratis, ingen form for registrering eller at du trenger å bli invitert Endret 22. oktober 2009 av GbNoR Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen mulighet for offline-bufring? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 You don't... Marketplace fungerer fint? Mange apps der .. Ikke det at jeg synes de er så fantastiske .. Hvorfor skal du ha norske versjonen? Custom ROM? på xda developers ligger det bøttevis med "hjemmelagde/ modda" versjoner av windows mobile operativsystemet. De fleste gjør mobilen mye kjappere i bruk, mer stabile ofte, mer nyttige funksjoner.. eyecandy etc.. Standard windows mobile er en treg suppe av et operativsystem, hvertfall på HTC Diamond som jeg eier.. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ja det er helt latterlig :S Annet spm: Hva er beste løsning for å få vanlig mobiltastatur med fungerende norsk t9 ordbok, ikke qwerty tastatur altså.. Jeg kjører en custom 6.5 rom som ikke inneholder mobiltastatur for sms skriving osv.. http://forum.xda-developers.com/showpost.p...;postcount=1295 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) endelig er den norske marketplacen oppe og kjører for fullt, masse apps å laste ned AyeGee: installerte filen, men dukket ikke opp noe nytt tastatur.. fortsatt bare et par forskjellige qwerty tastatur som er installert.. Endret 25. oktober 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 på xda developers ligger det bøttevis med "hjemmelagde/ modda" versjoner av windows mobile operativsystemet. Virkelig? Det visste jeg ikke... Det var derfor jeg spurte om han brukte Custom ROM. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 fader.. i dag har jeg plutselig ikke mulighet for å laste ned mer enn 3 apps igjen på marketplace, må ha vært en feil i går da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg oppgraderte til 6.5 nå, den offisielle versjonen fra HTC. Skulle ikke da Today-skjermen(ikke touchflo, men win. today, når man disabler touchflo) få en helt ny look? Min er akkurat som før! Jeg hadde fått inntrykk av at den skulle se slik ut: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du kan deaktivere TouchFlo3D og aktivere "Standard Windows" under Start -> Innstillinger -> I dag -> Elementer Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Som sagt var det nettopp det jeg gjorde. Og da endte jeg opp med dette: Hvorfor? Hvor er oppdateringen gjemt? EDIT: Sorry, my bad. Jeg aktiverte ikke "windows standard", men heller "dato", "Windows live" og diverse annet. Endret 27. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Da har du ikke aktivert WM6.5 sitt svar på Touchflo. Det er det absolutt øverste elementet i lista, og heter "Windows-standard". Endret 27. oktober 2009 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå