Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor får jeg bare opp 3 apps på marketplace? posta litt på marketplace forumet men der er det jo ikke noen admins som gidder å svare :)

Latterlig å slippe oppgraderingen til norske telefoner og pikade meg ikke ha noen apps i butikken..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Groovefish

For oss som venter forgjeves på Spotify til Windows Mobil telefoner,

har det nå dukket opp ett program som lar det streame all verdens musikk

gjennom Windows mobilen.

Dette programmet tar utgangspunktet i Grooveshark

Groovefish laster du ned her

Les mer på forumet til Xda >Her<

post-165531-1256246349_thumb.jpgpost-165531-1256246355_thumb.jpgpost-165531-1256246360_thumb.jpg

Edit: Glemte å skrive at dette programmet er gratis, ingen form for registrering eller at du trenger å bli invitert :mrgreen:

Endret av GbNoR
Lenke til kommentar
You don't...

Marketplace fungerer fint? Mange apps der .. Ikke det at jeg synes de er så fantastiske .. Hvorfor skal du ha norske versjonen?

Custom ROM?

på xda developers ligger det bøttevis med "hjemmelagde/ modda" versjoner av windows mobile operativsystemet. De fleste gjør mobilen mye kjappere i bruk, mer stabile ofte, mer nyttige funksjoner.. eyecandy etc.. Standard windows mobile er en treg suppe av et operativsystem, hvertfall på HTC Diamond som jeg eier..

Lenke til kommentar

endelig er den norske marketplacen oppe og kjører for fullt, masse apps å laste ned :)

AyeGee: installerte filen, men dukket ikke opp noe nytt tastatur.. fortsatt bare et par forskjellige qwerty tastatur som er installert..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte til 6.5 nå, den offisielle versjonen fra HTC. Skulle ikke da Today-skjermen(ikke touchflo, men win. today, når man disabler touchflo) få en helt ny look? Min er akkurat som før! Jeg hadde fått inntrykk av at den skulle se slik ut:

wm65plugin_weather.jpg

Lenke til kommentar

Som sagt var det nettopp det jeg gjorde. Og da endte jeg opp med dette:

wm61_today.png

Hvorfor? Hvor er oppdateringen gjemt?

EDIT: Sorry, my bad. Jeg aktiverte ikke "windows standard", men heller "dato", "Windows live" og diverse annet.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...