GbNoR Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) LucarioX Denne er for Windows 6.1 Quote fra denne siden Link These new builds have 2 main advantages over the original builds: 1) They run on the latest Windows Mobile 6.1 ROMS where the original build crashes (crash.txt message). 2) They support the FLV format straight out of the CAB. On the Kaiser you must use 'GDI' or 'Raw FrameBuffer' for decent performance, unless you have the latest WM6.1 roms which have Directdraw working at a reasonable pace. TCPMP_0.72RC1_ARM_PPC_recomp_03.CAB.zip Endret 9. august 2009 av GbNoR Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Takk, men den der er for PPC, jeg har en smartphone! Finnes det en versjon som funker på 6.1 for smartphone også? Endret 9. august 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Redigerte bort innlegget; så at det var kommet et svar over. Har du forsøkt med cab'en over? Mange cab's fungerer både på PPC og SP. Endret 9. august 2009 av AndyG Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du hadde rett, det funka! Men hvordan skal jeg få spilt av filmene mine? Har alle filmene lagret i .avi og MPEG4 på PCen, er det bare å synkronisere dem over med Windows Media Player og spille dem av i TCPMP? Eller må de konverteres til et annet format, og/eller legges over på en annen måte? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ok, det funka ikke! La over en MPEG4 fil og en .avi, TCPMP finner ingen av dem! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva har du gjort? Du flytter bare filene over på minnekortet og browser etter disse med TCPMP. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Synkronisert dem i Windows Media player. Når jeg åpner minnekortet på PCen ligger de under "Videoes" eller noe på minnekortet. Åpner jeg den mappen i TCPMP, finner jeg ingenting! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som vet om default today plugginen på WiMo 6.5 er mulig å egendefinere? Sjekket i registeret og fant instillingene, men det er så tungvindt å endre det der. Finnes det noen program som fikser dette automatisk? Tenker på ting som å fjerne f.eks. Voicemail kategorien eller å endre softkeyen på klokke kategorien til SPB Time, eller å bytte til Opera på internett kategorien. Lenke til kommentar
-3bna Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg lurer på om det er noen som vet om det finnes en nettside med sammling av spill. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er veldig nære å kjøpe HTC touch Diamond 2. MEN, jeg er venstrehendt. Så jeg har et enkelt spørsmål, er det overhodet mulig i Win Mobile å få scrollbars på venstre side? Hvis ikke holder man jo tommelen over hele skjermen når man scroller, og ser ikke hva man scroller.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du må jo ikke sette fingeren på scrollbaren, du kan jo sette fingeren hvos du vil omtrent på skjermen og dra til sidene eller opp/ned. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det noen som har forsøkt å innstallere kartplotter/sjøkart/draft på en Win Mobile med GPS? Lenke til kommentar
Apple4thewin Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei! Har en HTC s730 som kjører Win Mobile 5.20. Finnes det noen themes til den? Har kikket litt rundt, men finner nesten bare themes til touch telefonene. Hadde vært konge om noen av dere som kan litt mer om dette kunne poste en link til anbefalte steder, og eventuell programvare som støttes av min telefon. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 S730 kjører WM 6.1. Ang. themes ville jeg begynt med å kikke på Facade: http://www.sbsh.net/products/windows_mobil...artphone/facade Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Når kommer WM 6.2? Hvis det er neste navn. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 WM 6.5 bør ikke være mange uker borte... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 MMM gleder meg Men vil det være gratis update eller må man kjøpe det og evt laste ned fra nettet? Har selv en 6.1 HTC Touch HD Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tviler på om WM 6.5 kommer til Touch HD, dessverre... Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har WM 6.5 på min HTC Touch HD ;P Null stress det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå