Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså,WMDC får jeg ikke tilgang til..Når jeg plugger mobilen til pc kommer 3 valg der det ene er Activesync,det andre er diskstasjon og det tredje internettdeling..

 

Trykker jeg på activesync skjer det ingenting.Trykker jeg på diskstasjon får jeg tilgang til flyttbar disk der jeg kun har tilgang til bilder og video..ikke noe sync.

 

Men via bluetooth får jeg til å bruke WMDC i 30 sek før enten pcn eller mobilen kutter ut.Da blir tilkoplingen avbrutt og ingen av de har tidsavbrudd eller no sånt.

Lenke til kommentar
Windows Mobile bruker Activesync, mens Vista og 7 bruker WMDC. WMDC skal være forhåndsinstallert i 7. Sjekk ut om det skjer noe med ikonene nederst til høyre eller gå inn på WMDC manuelt fra startmenyen etter å ha koblet til med Activesync.

Det har jeg gjordt men om jeg starter det manuellt står det kun at mobilen ikker tilkoplet.

Og det skjer ingen ting med ikonene heller...Det eneste som skjer når jeg kopler mobilen til pcn er valgene som kommer på mobilen og der er det kun diskstasjon som reagerer.

Lenke til kommentar

jeg har prøvd og instalert noen themes fra freewarepocket, og da kommer jeg inn på det forum.xda.. når jeg skal laste dem ned, men da kommer det bare opp brukernavn og passord, må jeg har bruker der for å kunne laste ned gratis programvare derfra?:s

 

og hadde vært fint med noen linker til noen steder der man ikke må ha bruker for å kunne laste ned touchFLO 3D themes...

Lenke til kommentar
jeg har prøvd og instalert noen themes fra freewarepocket, og da kommer jeg inn på det forum.xda.. når jeg skal laste dem ned, men da kommer det bare opp brukernavn og passord, må jeg har bruker der for å kunne laste ned gratis programvare derfra?:s

 

og hadde vært fint med noen linker til noen steder der man ikke må ha bruker for å kunne laste ned touchFLO 3D themes...

Innlegget ditt hadde vel kanskje passet best på HTC Touch HD sine tråder. Uansett; ja, du må ha bruker hos xda, men det er også gratis ;)

Lenke til kommentar

Det skal ikke det. Skrur du av wifi når du ikke bruker det? Anbefaler deg også å gå til Innstillinger -> tilkoblinger -> wifi -> avanserte innstillinger (eller noe tilsvarende). Der er det et valg for strømmodus, velg maks batteri i stedet for maks ytelse. Det vil også hjelpe å skru ned lysstyrken, men det burde ikke være nødvendig. Hvis batterinivået alltid går så raskt ned bør du klage til butikken.

Lenke til kommentar
Det skal ikke det. Skrur du av wifi når du ikke bruker det? Anbefaler deg også å gå til Innstillinger -> tilkoblinger -> wifi -> avanserte innstillinger (eller noe tilsvarende). Der er det et valg for strømmodus, velg maks batteri i stedet for maks ytelse. Det vil også hjelpe å skru ned lysstyrken, men det burde ikke være nødvendig. Hvis batterinivået alltid går så raskt ned bør du klage til butikken.

Ja,wifi er av og det står på maks batteri.

 

Nå har ikke hatt den lenge.Har lada den 2 ganger og må snart lade den for 3 gang siden jeg fikk den tirsdag ettermiddag..Men nå har jeg også brukt wifi og bluetooth mye første dagen da,så jeg får håpe batteriet varer lenger etter denne ladinga.

Lenke til kommentar
joda,vanlig epost ja..Men på WMDC får jeg ikke synkronisert annet enn kontakter og bilder.

 

Under alle andre alternativene står det at outlook ikke er installert.

 

Jeg har ikke outlook på pcn.

Da kan du jo prøve å gjette hva problemet er... ;)

Jepp :!:

Har ikke outlook,og trenger det ikke heller egentlig.

Lenke til kommentar

Når sitter i en samtale slår lyset på skjermen seg av,og når man tar mobilen bort fra øret skal vel egentlig lyset komme på?

 

Hos meg er det slik at ikke bare lyset blir slått av men skjermen også.

Så om jeg skal ta mobilen fra øret under en samtale for å gjøre et eller annet,

må jeg trykke på av/på knappen oppa mobilen for å få lys igjen...

Lenke til kommentar
Hei eggs

Denne virker ikke. Men holder på med å lage en .cabs, som jeg regner med skal fungere på diamond2. Du får sjekke innom tråden om noen dager. Det er samme database filen, eneste endring, er at på diamond2 filen inneholder tidssoner.

 

Jeg får ikke den nye til å virke heller... TF3D bare restarter :(

 

Slo du av TouchFlo før du installerte??

Skal ikke være noe gale med filen. Det er samme filen som allerede ligger på Diamond 2...

Men det som er viktig, når du installerer denne .cab-filen, er at du slår av TouchFlo.

Det er fordi filen er i bruk når TouchFlo er på. Også må du starte telefon på nytt etter installasjon. Når du får opp skjermen igjen, så går du inn på Start --> Innstillinger--> Idag--> Elementer og aktiverer TouchFlo.

Lastet ned og fulgte innstallasjonsveiledningen din, men når man slider til "Vær" på Touch Flo'en, restarter TouchFlo seg.

 

Får samme feil. Om jeg fjerner alle byer først kommer jeg til valg av fylke. Men når jeg velger en restarter TF3D.

Lenke til kommentar

Innstillingene for strøsmparing er litt tullete..

Hvis enheten ikke brukes på en viss lang tid eller er inaktiv slås lys eller skjerm seg av,og det er fint.

Men om jeg sitter i en samtale er den da vel ikke inaktiv eller ikke i bruk...Likevel

slår skjermen seg av,slik at om jeg tar mobilen fra øret for å slå på høytaler må jeg først trykke på av/på-knappen..

Idiotisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...