Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Søk på modellen du har på google, så skal du finne. Noen gang er det så enkelt som å justere en innstilling i kameraet (selve programmet), andre ganger er det snakk om en register-endring. Og av og til må du ha egen programvare.

Lenke til kommentar

Jeg så meg lei av at det bare var 1 spill her, så jeg fant dette.

Det er ganske enkelt et biliard spill, ser ut som om det fungerer på de fleste telefoner. Jeg testet det på en HTC S730, det gikk litt treigt med det fungerte fint. Støtter telefoner med og uten touch skjerm! :)

EDIT: Telefonen henger seg når jeg starter opp spillet nå :/ Burde fungere bedre på nyere telefoner

Endret av Redhead93
Lenke til kommentar
Hei eggs

Denne virker ikke. Men holder på med å lage en .cabs, som jeg regner med skal fungere på diamond2. Du får sjekke innom tråden om noen dager. Det er samme database filen, eneste endring, er at på diamond2 filen inneholder tidssoner.

Jeg får ikke den nye til å virke heller... TF3D bare restarter :(

Noen som lurer på batterilevetid her. Jeg har hatt diamond2 noen dager nå, og har følgende og melde:

Tar den ut av laderen ca kl 7. Kobles opp mot min Jabra JX10v2 som brukes hele tiden. Ikke WLAN, ikke GPS. En del trykking, 5 min med EDGE/3G, ca 35 samtaler, ca 3t 10 min samtaletid, BATTERITOM KL 16!

Synes det kunne vært bedre, heldigvis fungerer min gamle billader (miniUSB).

Lenke til kommentar

Jeg har dog en litt annen erfaring nå etter 1ukes bruk med D2. Tar ut laderen ca. kl.07 og bruker telefonen flittig til både surfing på nett, 4-5 timers taletid, par timer radio, gps når jeg kjører og en del meldinger i løpet av en dag. Og jeg trenger dog ikke å lade den før kvelden kommer.

Endret av Andey-
Lenke til kommentar
Hei eggs

Denne virker ikke. Men holder på med å lage en .cabs, som jeg regner med skal fungere på diamond2. Du får sjekke innom tråden om noen dager. Det er samme database filen, eneste endring, er at på diamond2 filen inneholder tidssoner.

Slo du av TouchFlo før du installerte??

Skal ikke være noe gale med filen. Det er samme filen som allerede ligger på Diamond 2...

Men det som er viktig, når du installerer denne .cab-filen, er at du slår av TouchFlo.

Det er fordi filen er i bruk når TouchFlo er på. Også må du starte telefon på nytt etter installasjon. Når du får opp skjermen igjen, så går du inn på Start --> Innstillinger--> Idag--> Elementer og aktiverer TouchFlo.

Endret av GbNoR
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette havner på riktig sted men,jeg leter etter et program som bruker sensoren..

Så det på en video og det fungerte slik at om du tiltet mobilen,bladde du i galleriet i fullskjerm..

Det var ikke Gsen eller Gyrator eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Hei eggs

Slo du av TouchFlo før du installerte??

Skal ikke være noe gale med filen. Det er samme filen som allerede ligger på Diamond 2...

Men det som er viktig, når du installerer denne .cab-filen, er at du slår av TouchFlo.

Det er fordi filen er i bruk når TouchFlo er på. Også må du starte telefon på nytt etter installasjon. Når du får opp skjermen igjen, så går du inn på Start --> Innstillinger--> Idag--> Elementer og aktiverer TouchFlo.

Lastet ned og fulgte innstallasjonsveiledningen din, men når man slider til "Vær" på Touch Flo'en, restarter TouchFlo seg.

Lenke til kommentar

Fikk min TD2 igår og har lekt mye med den nå,og er veldig fornøyd.

Har et lite problem nå da og det er at jeg ikke får installert programvaren som fulgte med mobilen på pcn min...

Uansett hva jeg gjør så går det ikke.Jeg har W7 og går ut i fra at det har noe med det å gjøre.

W7 prøver å installere automatisk men det går ikke,og fra cdn som fulgte med går det heller ikke,så jeg får ikke kobla mobilen til pcn nå..

Noen her som har hatt samme problem,som har W7???

Lenke til kommentar
Hvilken programvare er det du prøver å installere? Windows Mobile Device Center som du trenger for å synkronisere er vel innebygd i W7 RC. Du kan vel fremdeles synke mobilen som flyttbar disk?

Tenkte på activesync..

Men får ikke fram mobilen som flyttbar disk engang.Tenkte å overføre bilder osv,men mobilen vises bare ikke noen steder..

EDIT: Fikk fram mobilen som flyttbar disk nå,da jeg tok ut og satte inn minnekortet på

nytt.

Men er det ikke mulig for meg å få tilgang til alle programmer og mapper fra pcn

om jeg har den kopla til med kabel?

Får kun tilgang til minnekortet.

Men mulig det skal være sånn..

Endret av odin7474
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...