Rgr00n Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei, har eit problem med at Crysis ikkje blir lest av Pc'en min. Den arbeider når eg setter den inn, men det kommer ikkje opp autostart og det står at ingen CD er i på Min Datamaskin. Det fungerer fint med spill som Stalker: Clear Sky, Spore og Settlers og alle andre eventuelle spill. Leseren er "Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM". Takk på forhånd for alle eventuelle svar Mvh Rgr00n Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Prøv den i en annen DVD leser, kan rett og slett være den crappy copy protection systemet som fucker opp drevet ditt. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan være plata som er litt vond og lese, prøv og se om du finner en ny firmware til benneren din. Jeg kjøpte ett par Plextor dvd rommer for en stund tilbake som ikke klarte og lese en dritt men med ny firmware ble det bra. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Oppgraderte driveren fra SB01 til SB02 nå. Ser ikkje ut til å hatt noko virkning. Alle andre spill/program funker fint unntatt Crysis, og det går fint på andre lesere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå