^fmj Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Okey, skulle fikse en pc for en bekjent, det som feilet pcen var fort gjort å fikse, men så ser jeg at antivirusprogrammet er deaktivert og live update fungerer ikke (Norton 360). Nysgjerrig som jeg er begynner jeg å rote rundt i menyene og søke litt på nettet. Finner da disse feilsidene til norton med instruksjoner osv. Etter hva jeg har lest på nettet er det en hel haug med folk som har diverse problemer med Norton 360. Jeg har arbeidet meg frem til feilmeldingen LU1812, link. Jeg er da kommet frem til step 4, her slår Vista meg med en rett høyre, "Du er ikke Admin, derfor kan vi dessverre ikke kjøre dette programmet osv). Jeg har endret eier og gitt alle rettigheter der det er mulig så langt jeg kan se, kan godt tenkes at jeg har oversett noe for jeg bruker professional til vanlig. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis du høyreklikker på snarveien eller programfilen så skal du kunne velge Run as Administrator. Ellers må du kanskje holde inne shift mens du høyreklikker på filen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Får ikke det valget. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Prøv å deaktivere UAC mens du følger guiden for Norton 360. Se under 'Configuration' her: http://en.wikipedia.org/wiki/User_Account_Control Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå