Gå til innhold

Hvor mye får jeg for 60 GB?pluss spill


Anbefalte innlegg

Hei! Lurte på om hvor mye dere tror jeg kan få for en Playstation 3 60 Gb med tre kontrollen (hvor en er dualshock 3 og denne ene spakken på en av de andre er litt ødelagt) og med HDMI kabel. Et år gammel pent brukt og ingen problemer med spill eller maskinen. Ettersom alle vennene mine har xbox syns jeg det ville vært morsommere og spille med dem på den, men syns det er kjipt å selge ps3 siden den sannsynligvis kommer til å være best om et år eller to...

Spillene jeg har er:

Call of duty 4

gta 4

warhawk

skate

resistance:fom

motorstorm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Lurte på om hvor mye dere tror jeg kan få for en Playstation 3 60 Gb med tre kontrollen (hvor en er dualshock 3 og denne ene spakken på en av de andre er litt ødelagt) og med HDMI kabel. Et år gammel pent brukt og ingen problemer med spill eller maskinen. Ettersom alle vennene mine har xbox syns jeg det ville vært morsommere og spille med dem på den, men syns det er kjipt å selge ps3 siden den sannsynligvis kommer til å være best om et år eller to...

Spillene jeg har er:

Call of duty 4

gta 4

warhawk

skate

resistance:fom

motorstorm

 

 

1 år... hmm :hmm: 5000 - 6000.- ? kanskje.

 

Jeg kunne gjerne ha kjøpt den ^^ men nok om det. Er ikke lov å diskutere det her.

Lenke til kommentar

Kjøp deg LittleBigPlanet så legger du fort fra deg tanken på å selge PS3en.

 

Men for å svare på spørsmålet ditt så tror jeg også at 5000 - 6000.- er ca hva du kan forvente.

Er du riktig heldig og finner noen som er ekstremt desperate etter en 60GB kan du kanskje få solgt den for enda mer. Har hørt om folk som har kjøpt 60GB for 10000Kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...