Gå til innhold

Resistance 2 beta inntrykk

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som opplever at kontrolleren og PS3en plutselig mister kontakten med hverandre når man spiller betaen? Dette har skjedd to ganger nå. Og jeg har bare testet betaen 4-5 ganger til sammen. Dette skjer bare med R2 betaen og ikke med noen andre spill så jeg tror ikke det er PS3en som føkker. Jeg må restarte hele maskinen hver gang dette skjer :wallbash:

Lenke til kommentar
Noen andre som opplever at kontrolleren og PS3en plutselig mister kontakten med hverandre når man spiller betaen? Dette har skjedd to ganger nå. Og jeg har bare testet betaen 4-5 ganger til sammen. Dette skjer bare med R2 betaen og ikke med noen andre spill så jeg tror ikke det er PS3en som føkker. Jeg må restarte hele maskinen hver gang dette skjer :wallbash:

Høres egentlig ut som du ikke har oppladet kontroller, men merkelig at det skulle være bedre på andre spill da, eller at det skulle bli bedre med restart.. :-/

Men prøv en annen kontroller om du har. :)

Lenke til kommentar

Batteriene i begge kontrollerne mine og BD-fjernkontrollen er fulladet. Ingen av de får kontakt med PS3en når dette skjer.:( Spillet fortsetter å kjøre helt normalt som om ingenting har skjedd. Det virker rett og slett som om maskinen plutselig bestemmer seg for å skru av Bluetooth-funksjonen. Men bare når den kjører dette spillet.

Oh well. Får satse på at det ikke er sånn i det ferdige spillet også. Betaen er vel stengt nå uansett. Jeg får i hvert fall ikke logget på lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...