ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det jeg ikke skjønner er hvorfor hele spillet er så "gult" på en måte. Fargen er jo helt feil i forhold til 1'ern. Enig. 1'ern var mer mørk. Fargene var mere blanding av grått, svart og brunt-gult. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 I svarte! Jeg får ikke joinet en eneste server, får alltid timed out connection, veit noen hvor problemet ligger? Har Nat 2. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 heller ikke jeg i det siste. tror det kan ha noe å gjøre med serverne. prøv igjen senere i guess Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 har funnet ut at det er så godt som umulig å spille på tråløst nett. Du MÅ ha kablet forbinnelse ellers lagger du bare ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Etter å ha spilt den betaen en stund, må jeg nok si at R2 må vike plassen i hylla til fordel for CoD: Waw.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Motsatte her. Same old shit CoD, blablabla. R2 skal kjøpes på release, man skal ha det gøy Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hmm.. Noe som ikke stemmer i kveld. Funker ikke å joine Co-op i det hele... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Funker ikke å joine en eneste server heter det! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nåo geiming, bebeluv? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Funker det hos deg? Jeg kan prøve å joine party, noe jeg ikke har klart ennå på noen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Alt er ganske ubalansert etter den nye patchen som kom for noen dager siden. Blir dessverre ikke fikset, da det er en uke til releasen ca. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Funka å spille et co op game for et par min siden, men fikk ikke gått inn på noe nytt game etterpå... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Når blir betaen avslutta? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Står litt her. We’ll be shutting down the beta servers on Thursday, October 30 at 11:59 p.m PDT.Regner med det gjelder for hele verden(?) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gjør vel det, spillet slippes jo ut 5. november, litt dumt å ha en beta fem dager før release egentlig. En demo skal visst komme ut kun i Europa. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen andre som opplever at kontrolleren og PS3en plutselig mister kontakten med hverandre når man spiller betaen? Dette har skjedd to ganger nå. Og jeg har bare testet betaen 4-5 ganger til sammen. Dette skjer bare med R2 betaen og ikke med noen andre spill så jeg tror ikke det er PS3en som føkker. Jeg må restarte hele maskinen hver gang dette skjer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, det har jeg ikke opplevd! Høres jo meget rart ut! Det er rett og slett umulig å skjønne hvordan det er mulig Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Resistance 2 beta inntrykk? Jo; Et tragisk drittspill... Jeg likte ener'n bedre. Endret 29. oktober 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen andre som opplever at kontrolleren og PS3en plutselig mister kontakten med hverandre når man spiller betaen? Dette har skjedd to ganger nå. Og jeg har bare testet betaen 4-5 ganger til sammen. Dette skjer bare med R2 betaen og ikke med noen andre spill så jeg tror ikke det er PS3en som føkker. Jeg må restarte hele maskinen hver gang dette skjer Høres egentlig ut som du ikke har oppladet kontroller, men merkelig at det skulle være bedre på andre spill da, eller at det skulle bli bedre med restart.. :-/ Men prøv en annen kontroller om du har. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Batteriene i begge kontrollerne mine og BD-fjernkontrollen er fulladet. Ingen av de får kontakt med PS3en når dette skjer. Spillet fortsetter å kjøre helt normalt som om ingenting har skjedd. Det virker rett og slett som om maskinen plutselig bestemmer seg for å skru av Bluetooth-funksjonen. Men bare når den kjører dette spillet. Oh well. Får satse på at det ikke er sånn i det ferdige spillet også. Betaen er vel stengt nå uansett. Jeg får i hvert fall ikke logget på lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå