Gå til innhold

Rein gaming pc til under 5000

dabooo

Anbefalte innlegg

hei!

skal prøve og få tak i en pc som har best mulig speccs KUN for spilling.

minst mulig annet crap, trenger bare en vettu størelse skjerm og "bærbar" efekten av en pc med mest mulig slagkraft i spill.

alle andre dulpeditter vil jeg ikke ha !

Vet dere om noen så vennligst link det her :)

Prøv og hold prisen under 5000 men kan overstige, men helst under! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en annen laptop
Har du prøvd med den laptopen? Er ikke akkurat høye minimumkrav for å spille EVE Online ser jeg
CLASSIC

Minimum System Requirements:

CPU: Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz

RAM: 512 MB or more

HD space: 6.0 GB

Network: 56k modem or better Internet connection

Video: 32 MB 3D graphics card. NVIDIA GeForce 2 Series or greater, ATI Radeon 7200 or greater and Similar chips from other manufacturers

Drivers: DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers

Lenke til kommentar
har testa ja, spillet er greit fremtil det skjer endel ting rundt meg, da er det uspillbart

ga vel 3000 for den laptoppen jeg har nå. bruker den til mp3 og ser serier på :p

Hvilke specs har den da? Hva slags prosessor, minne og skjermkort? Så får vi en bedre idé om hva du trenger...

F.eks. Asus EEE PC 1000H (3500-4000kr) kan visstnok drive World of Warcraft, så da regner jeg med EVE burde gå også...

Lenke til kommentar

Eve hadde jeg problemer med på pcen min med C2D E6600, 2gb ram, 10krpm Raptor og 8800gtx...

Når du er i 0,0 med masse action så kommer vel optimaliseringa i spillet inn i bildet, samt server lag..

Du trenger ikke kraftige sakene hvis du skal loife rundt i low sec men..

Er jo som sagt spm om hva du har av specs på den andre laptopen, men også hva du skal gjøre i spillet.. Skal du kjøre mining barge så trenger du bare minimumskrava.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...