dabooo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hei! skal prøve og få tak i en pc som har best mulig speccs KUN for spilling. minst mulig annet crap, trenger bare en vettu størelse skjerm og "bærbar" efekten av en pc med mest mulig slagkraft i spill. alle andre dulpeditter vil jeg ikke ha ! Vet dere om noen så vennligst link det her Prøv og hold prisen under 5000 men kan overstige, men helst under! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ingen som vet om noen for jeg trenger og! Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 tror du bommer litt med prisklassen å gaming pc, men acer har noen som har "bra" spesifikasjoner som er relativt billige og multicom har noen. Men pcer med ett ordentlig sjermkort er som regel ikke bilige. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 har råd til bedre, men poenget er at den kun skal brukes til 1 spill og bare når jeg er hos en kammerat Eve-Online er spillet. Har en annen laptop også og et par High-End stasjonære pc'r Lenke til kommentar
deer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har en annen laptopHar du prøvd med den laptopen? Er ikke akkurat høye minimumkrav for å spille EVE Online ser jegCLASSICMinimum System Requirements: OS: Windows® XP / Vista CPU: Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz RAM: 512 MB or more HD space: 6.0 GB Network: 56k modem or better Internet connection Video: 32 MB 3D graphics card. NVIDIA GeForce 2 Series or greater, ATI Radeon 7200 or greater and Similar chips from other manufacturers Drivers: DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 har testa ja, spillet er greit fremtil det skjer endel ting rundt meg, da er det uspillbart ga vel 3000 for den laptoppen jeg har nå. bruker den til mp3 og ser serier på Lenke til kommentar
deer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 har testa ja, spillet er greit fremtil det skjer endel ting rundt meg, da er det uspillbartga vel 3000 for den laptoppen jeg har nå. bruker den til mp3 og ser serier på Hvilke specs har den da? Hva slags prosessor, minne og skjermkort? Så får vi en bedre idé om hva du trenger... F.eks. Asus EEE PC 1000H (3500-4000kr) kan visstnok drive World of Warcraft, så da regner jeg med EVE burde gå også... Lenke til kommentar
nems Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Eve hadde jeg problemer med på pcen min med C2D E6600, 2gb ram, 10krpm Raptor og 8800gtx... Når du er i 0,0 med masse action så kommer vel optimaliseringa i spillet inn i bildet, samt server lag.. Du trenger ikke kraftige sakene hvis du skal loife rundt i low sec men.. Er jo som sagt spm om hva du har av specs på den andre laptopen, men også hva du skal gjøre i spillet.. Skal du kjøre mining barge så trenger du bare minimumskrava.. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 er snakk om litt mission running lvl 1-5 er endel fly i lvl 4 og 5 missions, lagger for mye med den jeg har nå, ekke sikkert på speccs, skal skjekke når jeg kommer hjem. Men er en pc til 3000 kr for 2 år siden, bra er den ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå