simentp Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hei jeg har en xbox 360 (kjøpt for ca 1 1/2 mnd siden) og en gaming chair (sånn vippestol med høytaler på siden og i ryggen) men uansett, hvordan kan jeg koble xbox'en til stolen? på XBOX1 så delte jeg bare ledningene i 3, 1 for hver farge men det går ikke på 360. hva kan jeg gjøre? noen jeg kan kjøpe elns? ps. bruker IKKE hdmi Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bruker du komponent kabel? I såfall: Hmmm,, sannsynligvis så har du en sånn jack kabel (grønn, 3,5mm størrelse) som ender i en rød og en hvit kabel? Tror det er den du skal bruke, men usikker på hvor man skal plassere den. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Bruker du komponent kabel? I såfall: Hmmm,, sannsynligvis så har du en sånn jack kabel (grønn, 3,5mm størrelse) som ender i en rød og en hvit kabel? Tror det er den du skal bruke, men usikker på hvor man skal plassere den. ja det har jeg men... å shiiit så enkelt xD bare og koble de til tv'en foran xD takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå