Gå til innhold

Skuffet over dere ....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder moderatorer og administratorer har jeg også veldig forskjellige erfaringen med disse. Noen svarer med en gang og er høflige, mens andre aldri svarer og når de gjør det er de uforskammet og uhøflige. Mulig de har mye og gjøre, men det og svare brukere bude vært prioritert.

Lenke til kommentar
Jaja, men du kunne vel ha svart meg.....

Det hadde jeg også gjort om du hadde sent en forespørsel, men det har du altså ikke gjort..... Har enda ikke kommet så langt at jeg kan svare på spørsmål jeg ikke enda har fått, men det ligger i fremtidsplanene mine å klare det ;)

Lenke til kommentar

Aktivitetsnivået varierer her inne, det er dessutan fort gjort å lese ein PM, tenke at du skal svare seinere og så gløyme den. I dette tilfellet er det snakk om noko kun ein administrator kan utføre, dei har endå meir å gjere på og mindre tid til småplukk.

Om du ikkje får svar er det sjølvsagt beklageleg. Har du forresten lese tråden i kategorien om tilbakemeldinger der navnebytte er forklart?

Lenke til kommentar

Alle slike ønsker om bytte av brukernavn/visningsnavn må som nevnt sendes til enten meg eller Simen1. De blir tatt tak i når tiden strekker til. Men her kan det gå litt tid. Fordi det brukes arbeidstid på dette og der er det begrenset med midler. Endring av nick er noe som havner ganske bak i køen og blir tatt først når man har et ledig øyeblikk. Men det blir gjort :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder moderatorer og administratorer har jeg også veldig forskjellige erfaringen med disse. Noen svarer med en gang og er høflige, mens andre aldri svarer og når de gjør det er de uforskammet og uhøflige. Mulig de har mye og gjøre, men det og svare brukere bude vært prioritert.

QFT

Er desverre ikke alltid at moderatorene her inne er noe tess.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...