Funkmasterfleksnes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei! Noe ufrivillig måtte jeg reformatere i går. Selvfølgelig mistet jeg da mitt Utrolig velsorterte musikkbibliotek der jeg hadde brukt mange timer på å finne sanginfo og albumbilder. Grunnen til det er at jeg har en Iphone der converflow og mp3 spilling generelt ser en smule kjedelig ut uten albumcovere med bare tomme bilder. Jeg lastet akkurat ned Itunes og vil ha biblioteket over på harddisken på pcen igjen, har musikken på en ekstern harddisk men da uten bilder og sånn. Når jeg koblet til itunes fikk jeg spørsmål om jeg ville synkronisere musikken. Spørsmålet er da om den vil flytte sangene fra Iphonen til pcen og lage en spilleliste slik det var eller om Iphonen vil bli synkronisert med pcen som da vil si at jeg vil sitte igjen med et tomt bibliotek begge steder og en MASSE arbeid å gjøre? Synkroniserer ikke uten svar ;D håper derfor på svar raskt! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den vil da synkronisere iphonen med PCen, så hvis du da ikke har noe musikk på itunes vil du sitte igjen med en iphone uten musikk. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 noe jeg fant ut da jeg prøvde å synke kun podcastene, podcastene forsvant fra telefonen siden de kun var på telefonen men ikke på pcen.. noen andre måter? manuelt flytte filene fra iphonen til itunes biblioteket på pcen? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er en Guide for hvordan du overfører filer fra ipod til pc, kanskjed et funker med iphone også. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 skal sjekke det ut.. takk for svar Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 sjekket det ut.. noe som virket som en meget lovende idè ble knust da windows pcen tror iphonen er et kamera og da kun vil vise meg bildene om jeg utforsker enheten.. om noen har noen andre tips er jeg åpen for alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå