Ole... Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Jeg har prøvd å brenne avi-filer til CD for å spille på DVD-spilleren min med Nero, men bilde på TV'en blir oppned da jeg starter filmen. Kan noen hjelpe meg med å få "riktig" bilde på TV'en? Mangler jeg noe plug-in eller hva skal jeg gjøre for å få det til funke? Mvh Ole Lenke til kommentar
Ole... Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Snu tv'n på hodet? Jeg har prøvd å snu TV'en på hodet, men det er så slitsomt å gjøre det mellom hver gang jeg skal se på TV og film. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Snu tv'n på hodet? Jeg har prøvd å snu TV'en på hodet' date=' men det er så slitsomt å gjøre det mellom hver gang jeg skal se på TV og film.[/quote'] Hehe, jeg tulla egentlig da men Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nero er nok ikke det beste du kan bruke til å gjør divx/xvid/etc til xVCD. Bruk heller TMPGEnc eller noe. Fine guider her: www.doom9.org www.dvdrhelp.com Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Snu tv'n på hodet? Jeg har prøvd å snu TV'en på hodet, men det er så slitsomt å gjøre det mellom hver gang jeg skal se på TV og film. Det var dagens godbit Lenke til kommentar
Ole... Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Takk for svar. Det begynte å bli så slitsomt å snu TV'en hele tiden. Får så vondt i ryggen. ;-) Mvh Ole Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Snu tv'n på hodet? Jeg har prøvd å snu TV'en på hodet, men det er så slitsomt å gjøre det mellom hver gang jeg skal se på TV og film. Det var dagens godbit Jepp. Den var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå