:---{D Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en gammel X-box som jeg ikke akkurat bruker mye. Ikke 360! Men jeg husker at å modde x-boxer var kjempetrendy da det var det man brukte. Hvor enkelt er dette? Hva kan jeg få ut av det? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du kan blant annet installere Xbox Media Center som - som navnet tilsier - er et media senter hvor du kan spille av musikk og video fra harddisken eller over nettverket. Veldig populært og funksjonsrikt program. Nå tror jeg faktisk du får kjøpt mod-chips som ikke trenger noen spesiell montering utenom å plugge den i en kontroller-port på fremsiden. Jeg kan blande med andre ting, men Google eller noen andre har sikkert et svar. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Xbox er glimernde som mediasenter (ikke hd-materiale)! XBMC er genialt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Man kan legge inn Xbox Media Center uten noen chip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå